vreemde auto in de straat

Auteur Topic: vreemde auto in de straat  (gelezen 5767 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 23 augustus 2011, 12:18:37
We gaan wel heel erg off-topic van een auto die in België geparkeerd staat of niet  0098
Ow sorry, ik ben al tijden geen mod meer, excuus hahahaha  ;D  ;D


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #11 Gepost op: 23 augustus 2011, 12:41:45
Hoe kom je als particulier aan een tenaamgestelde en als tweede, als jij de auto weg laat slepen komen de kosten voor jouw en moet je dat ding ook ergens laten ... Op de openbare weg mag niet, want dan ben jij degene die zich van een afvalstof ontdoet  ::)
Volgens mij is het nog geen afvalstof. Ik ben benieuwd of je een en ander dan civielrechtelijk kan regelen. Maar inderdaad Caprice, we gaan offtopic.  ::)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 23 augustus 2011, 12:48:11
Volgens mij is het nog geen afvalstof. Ik ben benieuwd of je een en ander dan civielrechtelijk kan regelen. Maar inderdaad Caprice, we gaan offtopic.  ::)

Mwoa, het gaat volgens mij nog steeds over onbeheerde/achter gelaten voertuigen  998765

''alle stoffen waarvan de houder zich ontdoet, voornemens is zich te ontdoen of zich moet ontdoen''

Wanneer iemand een voertuig achterlaat, met de achterliggende gedachte hem te laten staan (zoals we regelmatig met Engelse en Oostblokvoertuigen zien) valt hij volgens mij onder de milieuwetgeving.
Gevolg:
Men ontdoet zich van de afvalstof door deze bijvoorbeeld op een (andermans) eigen (bedrijfs)terrein neer te zetten
- De eigenaar van dit terrein sleept hem naar de openbare weg (en ontdoet zich van de afvalstof) ...

De eigenaar van het terrein is dus ook strafbaar .... ^-^
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #13 Gepost op: 23 augustus 2011, 16:10:43
En niet om het een of ander, maar zoals vermeld gaat het om BELGIË, misschien zijn de regels daar toch wat anders.