C2000 gekraakt

Auteur Topic: C2000 gekraakt  (gelezen 11506 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #40 Gepost op: 3 december 2004, 16:51:13
De media is niet aan het gissen, die Bert H. en die Dominique W. zijn gewoon een offensief tegen C2000 aan het starten.
Als ik me niet vergis zit die Dominique óók bij geenstijl.nl waar toevallig het bericht opdook dat C2000 uit te peilen was en wat door nu.nl en de telegraaf ( waar beide ook op de loonlijst staan ) is overgenomen.
Beide z.g. reporters zijn druk bezig om zoveel mogelijk str*nt te strooien, waarschijnlijk om een politieke rel uit te lokken.
Al maanden lang is de media bezig om op een legale wijze toegang te krijgen tot C2000 zodat de "rampen"pers zijn berichtgevingen kan blijven doen. Omdat zelfs een poging via de tweede kamer mislukt is, gaan ze nu maar proberen om het hele systeem de grond in te boren.
Dit is een prachtig voorbeeld waar wordt aangetoond wat de kracht van de media is, hij wordt nu echter HELEMAAL VERKEERD GEBRUIKT.  >:(

Ja, hier word ik boos van......

Ik vind ook dat daar (verkeerd gebruik van de media)meer controle op moet komen. Er moet een commissie in het leven worden geroepen die gaat beoordelen of een bericht wel de waarheid bevat!! Er wordt maar raak geschreven soms door die rampenpers! We gaan dat verbieden! >:(

Henk


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #41 Gepost op: 3 december 2004, 16:57:37


Ik vind ook dat daar (verkeerd gebruik van de media)meer controle op moet komen. Er moet een commissie in het leven worden geroepen die gaat beoordelen of een bericht wel de waarheid bevat!! Er wordt maar raak geschreven soms door die rampenpers! We gaan dat verbieden! >:(

Henk


het probleem is dat je zo moeilijk "vat"kunt krijgen op de media :-\


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #42 Gepost op: 3 december 2004, 17:03:11

het probleem is dat je zo moeilijk "vat"kunt krijgen op de media :-\

En dan heb je eindelijk een methode gevonden om iemand de mond te snoeren en dan mag 't weer niet!  ;)

Henk