Van ideeën voor recherchekundige tot aanstelling als vrijwillig surveillant

Auteur Topic: Van ideeën voor recherchekundige tot aanstelling als vrijwillig surveillant  (gelezen 22376 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Laten we hier er even over doorgaan, vind het wel interessant. O0

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=54918.40


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Citaat
Ik geloof je direct hoor! Maar toch klopt die uitspraak niet helemaal, ik ken er een aantal die geen afgeronde bachelor hebben (of hoger) en toch daar zitten..... ach, doet er verder ook niet toe. Ontopic?
Ik geloof je ook direct, maar wel apart aangezien er toch op de website van W&S staat dat je een bachelor moet hebben. Daarnaast is dit ook accreditatie-technisch apart, aangezien je voor een master titel al reeds in het bezit moet zijn van een bachelor titel (dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld PhD waarbij je, in theorie, met een mbo diploma dat zou kunnen doen (of zelfs een Professor-schap, bijvoorbeeld Youp van het Hek, die cultural professor is van de TU Delft).

Morgen trouwens mijn korpsgesprek voor VP :)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Korpsgesprek gehad. Had het idee dat het minder goed ging dan mijn vorige korpsgesprek en dat ik niet bepaald goed uit de verf kwam. In tegenstelling tot mijn niv 5 werd er ook meer doorgezaagd op het psych. rapport. Nu hopen dat het positief is... Morgen krijg ik bericht... #zenuwen
Hobby Bobby eenheid Den Haag


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Korpsgesprek gehad. Had het idee dat het minder goed ging dan mijn vorige korpsgesprek en dat ik niet bepaald goed uit de verf kwam. In tegenstelling tot mijn niv 5 werd er ook meer doorgezaagd op het psych. rapport. Nu hopen dat het positief is... Morgen krijg ik bericht... #zenuwen
Kaasje ik hoop het aller aller allerbeste voor je !! O0 O0


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Nou de kogel is door de kerk! Kreeg te horen dat ik door ben! Wel vroegen ze af of het niet een te laag niveau voor me is (maar ja ze hebben geen hogere VP-opleidingen en ik wil dit ZOOOOO graag). Dus als alles goed gaat en de accendenten/referenten/medische gedoe allemaal wel oké is (ik neem aan dat er geen gekke dingen zullen worden gevonden (want die zijn er niet :P)) ik per september of per november ook met de pet te vinden ben  ;D
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Gefeliciteerd! En wellicht toch ooit de overstap naar fulltime of recherchekundige ;)
Senior GGP / Oost-Brabant


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Hey kaasje,

Gefeliciteerd, ben erg blij voor je ! 0098


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Dank je :)

Zou een mod misschien de titel kunnen aanpassen?
Hobby Bobby eenheid Den Haag


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Medische keuring achter de rug. De arts vond me saai :) (ofwel goedgekeurd) :)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Medische keuring achter de rug. De arts vond me saai :) (ofwel goedgekeurd) :)

Gefeliciteerd! Nu begint het op te schieten