Van ideeën voor recherchekundige tot aanstelling als vrijwillig surveillant

Auteur Topic: Van ideeën voor recherchekundige tot aanstelling als vrijwillig surveillant  (gelezen 22356 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
De snelheid van de VP opleiding zit er dusdanig in dat je voor je beëidiging deze middelen al leert te gebruiken. Ik krijg ze inderdaad ook meteen mee als het goed is.
Ben benieuwd.. over een paar weken mag ik opdraven voor dag 1. :)

Krijg je je uitrusting uiteindelijk thuis gestuurd? Of moet je die ophalen?


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Zie een paar posts hierboven, tijdens kantooruren ophalen in Apeldoorn  :-X
Hobby Bobby eenheid Den Haag


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Correct me if I'm wrong, maar de handboei is toch wel een geweldsmiddel maar geen wapen?
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Correct me if I'm wrong, maar de handboei is toch wel een geweldsmiddel maar geen wapen?
Klopt, schijnt door enige rechtenstudente (geloof die aan de politieacademie werkte) aangekaart te zijn na de laatste ambtsinstuctie. Hierdoor is het dus niet als geweldmiddel genoemd maar wel gelijk gestelt met. Trouwens kan je het uiteraard wel als wapen gebruiken, maar dat kan je ook met die tuinstoel  998765
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
De snelheid van de VP opleiding zit er dusdanig in dat je voor je beëidiging deze middelen al leert te gebruiken. Ik krijg ze inderdaad ook meteen mee als het goed is.

Klasgenoten van andere korpsen werden pas beëdigd een week voordat ze het korps in gingen, dat staat niet in verband met de opleiding tot deze geweldsmiddelen.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Klasgenoten van andere korpsen werden pas beëdigd een week voordat ze het korps in gingen, dat staat niet in verband met de opleiding tot deze geweldsmiddelen.
Ik zou het niet precies weten hoe het allemaal zit, ik ontving een mail van mijn coordinator dat ik asap kleding moest gaan halen i.v.m. de beëdiging.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Ik kreeg mijn kleding thuisgestuurd in een aantal gigantische dozen!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
gefeliciteerd
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend