Vragen over politiekeuring

Auteur Topic: Vragen over politiekeuring  (gelezen 3367 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Devinz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Gepost op: 9 september 2011, 14:20:40
Beste,


Ik ben nu 15 jaar oud en ik zit in de examenklas van VMBO-TL. Ik wil als ik 17.5 ben solliciteren voor een baan bij de politie maar ik heb twee vragen wat betreft mijn "kansen":

- Ik heb licht overgewicht, en een redelijke conditie. Ik ben er nu op aan het trainen, o.a. in de sportschool en ga binnenkort beginnen met buiten hardlopen (op kombijdepolitie.nl las ik dat tijdens het rennen plotseling stoppen, buigen en weer doorrennen het beste zou zijn) en krachttraining. Is de sporttest echt heel moeilijk, of kan iedereen die zich echt voor de volle honderd procent inzet deze test slagen?

- Ik heb het probleem dat ik soms moeilijk contact met anderen maak. Ik de klas heb ik niet veel vrienden (ik word niet gepest trouwens), omdat de meeste klasgenoten gedrag hebben dat mij niet aanstaat (bijv. roken, drinken, het "stoere" gedrag) en ik weiger om niet mijzelf te zijn. Ik kan wel goed met volwassenen omgaan en als ik eenmaal met iemand aan de praat raakt, heb ik daar weinig moeite mee.

Hoe groot zijn mijn kansen, ik zou het zeer graag willen weten van mensen die hier verstand van hebben.




sylvester1986

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 9 september 2011, 16:12:51
Hier is het 1 en andere terug te vinden omtrent Opleidingen/Werving en Selectie O0