Motoragent komt om het leven bij verkeersongeval Arnhemseweg - Beek 10-09-2011

Auteur Topic: Motoragent komt om het leven bij verkeersongeval Arnhemseweg - Beek 10-09-2011  (gelezen 22462 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en alle collega-hulpverleners van deze agent. Meer valt er niet te zeggen  :'(


vision

  • ar isoleerder brandpreventie harsco infra
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
    • onze hobby
heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden en collega,s


Hv noord-holland

  • Beveiliger,verkeersregelaar,EHBO er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Zeer veel sterkte toegewenst aan de collega's en nabestaanden.


MarcoIF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 350
    • RotterDamse Vos
Erger vind ik nog is dat zijn twee directe collega's die met hem mee reden naar het ongeval achter hem reden en dit zagen gebeuren. Er werd ook gauw de noodknop ingedrukt en geroepen dat er werd begonnen met reanimatie op desbetreffende collega. Zoiets hoop je toch echt nooit mee te maken.

Zaterdag ook getuige geweest van een aanrijding motor->auto.. (N14)
Doordat ik tussen de andere auto's stond hoorde we wel de klap en een hoop rook opeens.
Meteen erna zie je iemand in motorpak over de grond rollen en doodstil op de grond liggen.
Kan me wel indenken dus hoe dat beeld eruit heeft gezien.
Zeer heftig wat deze collega's hebben moeten meemaken...
Vreselijk om je maat zo te zien.. Dat is met geen pen te beschrijven..
Groetjes, Marco


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Ook namens mij veel strekte voor de nabestaanden, vrienden en collega's!


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Ik kwam zaterdagavond langs de plek van het fatale ongeval. De gele strepen van het onderzoek waren nog zichtbaar op het wegdek...

Ik moest toen ook nog even denken aan de politiecollega's die het verschrikkelijke nieuws hebben mogen overbrengen aan de familie. De politie doet dit vervelende werk uiteraard wel vaker, maar naar de familie van je collega te moeten lijkt mij erg zwaar.

Hier bij het hoofdbureau van politie en de VNOG in Apeldoorn hangen de vlaggen van de politie, brandweer en GHOR halfstok.

Sterkte aan alle betrokken!
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


Onger Oensien

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 431
voor alle betrokkenen, nabestaanden verschrikkelijk dit. ook voor de bestuurster natuurlijk.
op twee wielen ben je zo ontzettend kwetsbaar. sterke allen.


6301

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 319
  • BHV er Hulpv. NRK. {sigma} NRK verbindingsdienst.
Ook namens mij gecondoleerd en veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden en andere betrokkenen.
Verbeter de wereld maar begin bij je zelf.


qwartje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
  • berger tegen wil en dank
Dit zijn de klussen die je als berger kan missen als kiespijn, een agent die je meestal al tijden kent betrokken bij zo'n ernstig ongeval.
Wij wensen zijn familie, vrienden, kennissen, en collega's sterkte met dit grote verlies.

Noback takel en berging
doe wat je wilt, ouwehoeren doen ze toch :D


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Omgekomen motoragent met korpseer begraven

De 29-jarige motoragent Martijn van der Ven, van het politiekorps Noord- en Oost-Gelderland, die zaterdagmiddag 10 september tijdens zijn dienst om het leven kwam, wordt vrijdag a.s. met korpseer begraven.

Op het congrescentrum Papendal vindt vrijdagmiddag 16 september een herdenkingsdienst plaats, waarbij naast de familie en genodigden, veel politiemensen in ceremonieel tenue, aanwezig zullen zijn. De collega’s van Martijn vormen buiten, bij aankomst van de stoet een erehaag.
Aansluitend vindt de begrafenis plaats op de begraafplaats Moscowa in Arnhem.
De kist wordt gedragen door geüniformeerde politiemensen. De rouwstoet zal door meerdere politiemotoren worden begeleid.
 
De motoragent van het team Montferland, was zaterdag rond 15.00 uur op weg naar een melding om anderen hulp te bieden en raakte op de Arnhemseweg in Beek zelf betrokken bij een verkeersongeval met een personenauto waarbij hij ter plaatse overleed. De bestuurster en een passagier van de auto raakten gewond en werden naar een ziekenhuis vervoerd.
De juiste toedracht van het ongeval is nog in onderzoek van de dienst Verkeersongevallen Analyse van het korps Gelderland Midden.

Bron: Politie.nl