Filmpjes van Reddingsbrigade / KNRM / SAR

Auteur Topic: Filmpjes van Reddingsbrigade / KNRM / SAR  (gelezen 399481 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #500 Gepost op: 21 maart 2012, 16:50:52
pacen op de westerschelde.wmv
Uploaded by dijkkijker on Apr 11, 2010
No description available.
Samen sterk in de hulpverlening!


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #502 Gepost op: 24 maart 2012, 11:50:40
Citaat
KNRM is geen reddingsbrigade

dannyknaapalmere 4 maanden geleden

Toen wist Danny nog niet dat de KNRM ook een reddingsbrigade is...  ^-^


dannyknaap

  • Strandwacht Almeerse Reddings Brigade
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
  • Zin in bewakingsseizoen 2014!
Reactie #503 Gepost op: 25 maart 2012, 17:28:21
Toen wist Danny nog niet dat de KNRM ook een reddingsbrigade is...  ^-^

Ik vind nu nog steeds dat de KNRM geen reddingsbrigade is. Kenmerken van Reddingsbrigades zijn; lesgeven in zwemmen redden, en preventief aanwezig zijn. Dit ontbreekt bij de KNRM. De KRNM is wel een reddingsdienst, maar geen reddingsbrigade. Zitten grote verschillen in Henk.

http://www.kovanleeuwen.nl/wp/2011/21-04-2011-verschillen-en-overeenkomsten-tussen-knrm-en-reddingsbrigade/

Mooi overzicht van aantal grote verschillen, en overeenkomsten.
Al mijn uitspraken zijn strikt persoonlijk en dus NIET functiegebonden!


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #504 Gepost op: 26 maart 2012, 11:27:05
Ik vind nu nog steeds dat de KNRM geen reddingsbrigade is. Kenmerken van Reddingsbrigades zijn; lesgeven in zwemmen redden, en preventief aanwezig zijn. Dit ontbreekt bij de KNRM. De KRNM is wel een reddingsdienst, maar geen reddingsbrigade. Zitten grote verschillen in Henk.

http://www.kovanleeuwen.nl/wp/2011/21-04-2011-verschillen-en-overeenkomsten-tussen-knrm-en-reddingsbrigade/

Mooi overzicht van aantal grote verschillen, en overeenkomsten.

Ko en jij mogen denken wat je wil. Iedereen heeft zo zijn eigen invulling bij woorden. Wat is mooi rood.

Feit is dat een reddingsbrigade een groep mensen aanduidt die redden. Daar beantwoordt de KNRM volledig aan. Dat jij (en Ko ) daar een ander beeld bij hebben is jullie goed recht. Maar ga mij niet vertellen dat ik een groep mensen die redt geen reddingsbrigade mag noemen. Ook wij zijn een reddingsbrigade.

Jij noemt als bron Ko van Leeuwen, ik hecht toch meer waarde aan wat Wikipedia daarover vermeldt:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Reddingsbrigade


Rob van Munster

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 609
Reactie #505 Gepost op: 26 maart 2012, 14:15:47
En in Wikipedia mag iedereen zijn of haar betekenis aan het woord reddingsbrigade geven......


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #506 Gepost op: 26 maart 2012, 18:09:57
En in Wikipedia mag iedereen zijn of haar betekenis aan het woord reddingsbrigade geven......

Wat gebaseerd is op een breedgedragen consensus en niet van een eenling die maar ergens zijn invulling aan het woord geeft (dat afwijkt van de betekenis in bv van Dalen) zonder dat weerwoord mogelijk is. Zoals bij Ko.


Mr Dweijllus

  • Reddingsbrigade
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #507 Gepost op: 26 maart 2012, 18:31:27


guest11765

  • Gast
Reactie #508 Gepost op: 26 maart 2012, 20:02:13
Ko en jij mogen denken wat je wil. Iedereen heeft zo zijn eigen invulling bij woorden. Wat is mooi rood.

Feit is dat een reddingsbrigade een groep mensen aanduidt die redden. Daar beantwoordt de KNRM volledig aan. Dat jij (en Ko ) daar een ander beeld bij hebben is jullie goed recht. Maar ga mij niet vertellen dat ik een groep mensen die redt geen reddingsbrigade mag noemen. Ook wij zijn een reddingsbrigade.

Jij noemt als bron Ko van Leeuwen, ik hecht toch meer waarde aan wat Wikipedia daarover vermeldt:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Reddingsbrigade

Henk, je doet overkomen dat jou mening een feit is.
Dat "jullie" ook een reddingsbrigade zijn is een mening en geen feit.
Tevens gaat het hier over filmpjes etc, en niet over jou mening, misschien moet je eens ophouden met in elk topic jou mening op te leggen aan mensen zonder dat het toegevoegde waarde heeft.
Wij weten inmiddels wel wat voor mening jij hebt, we kennen je standpunten, kap er is mee wil je?  98uiye

Wij zijn weer begonnen (en al bijna klaar na 5 selectiedagen), omroep friesland kwam even op bezoek (dus pak je woordenboek er maar bij)

Testdei foar lifecoaches yn swimbad Stiens
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=59075


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #509 Gepost op: 26 maart 2012, 20:16:06
Wel een leuke combinatie van RN en KNRM kleding... O0
 
Doen jullie verder nog aan andere selectieonderdelen, of is het alleen een gesprek, stukje zwemmen en wat teamdingetjes?