Agenten trekken pistool bij rellen rond Maasgebouw bij De Kuip - Rotterdam 17-09-2011

Auteur Topic: Agenten trekken pistool bij rellen rond Maasgebouw bij De Kuip - Rotterdam 17-09-2011  (gelezen 26049 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Mooi dat die paarden over die doorgesnoven leeghoofden heen walsten. Dit heeft niets meer te maken met 'oprechte kritiek c.q. verontwaardiging'. Dit is weer van hetzelfde soort lagere levensvormen als die in Hoek van Holland tekeer is gegaan. Blijkbaar niks geleerd. Maar ja, met 1 hersencel is het ook moeilijk leren. :-X

Edit: video is verwijderd door gebruiker
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Rellen Feyenoord - Graafschap

Pas nadat de vuurwapens getrokken worden rennen ze weg..  :-\

Helaas is het filmpje verwijderd, ik wou hem wel graag even bekijken  :(

Edit: video is verwijderd door gebruiker

Je was met net 5 seconde sneller af!  :)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Edit: video is verwijderd door gebruiker

Ik kan wel raden waarom...denk dat niet iedereen op het filmpje het eens was met plaatsing ervan... ::)


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Dat zou best eens kunnen; die imbecielen deinzen er niet voor terug politiemensen zelfs privé te bedreigen etc.  :(
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Of andersom: het filmpje kan ook voor opsporingsdoeleinden gebruikt worden en ik acht die reden waarschijnlijker. Overigens was dit filmje gisteravond al op het mieuws dus hij is vast al veiliggesteld.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Weet overigens niet of dit het hele filmpje is, ik zie geen fietser?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Ook een filmpje van RTV Rijnmond gevonden.

Politie met getrokken pistool bij De Kuip
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Weet overigens niet of dit het hele filmpje is, ik zie geen fietser?
Niet het hele filmpje, er mist een stukje voor, een charge van de ME te paard waarbij mensen overlopen worden en een stuk aan het einde.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
'Agenten trokken terecht hun wapen'
De agenten die hun pistool trokken om fans van Feyenoord op afstand te houden toen zij het Maasgebouw bestormden, hadden geen andere keuze. Dat zegt de Rotterdamse korpschef Frank Paauw.

Een groep van zo'n honderd boze Feyenoord-supporters probeerde gisteravond de kantoren van de directie te bestormen. De politie kon maar net voorkomen dat ze binnenkwamen. Wel stichtten ze brandjes en vernielden ze auto's.

Harde kern wil opstappen directie
De harde kern van Feyenoord wil dat algemeen directeur Eric Gudde en commercieel directeur Mark Koevermans opstappen. De supporters betichten hen van wanbeleid.

Vijfde verdachte opgepakt
De politie heeft nu ook een vijfde verdachte opgepakt in verband met de aanval op het Maasgebouw. De 20-jarige man uit Capelle aan den IJssel werd herkend op camerabeelden. De politie verwacht de komende dagen nog meer relschoppers op te kunnen pakken.

Supportersvereniging noemt rellen 'idiotie'
De Feyenoordsupportersvereniging (FSV) heeft de rellen scherp veroordeeld. De fans spreken over 'idiotie' en vinden de rellen 'te bespottelijk voor woorden'. "Hier zijn grenzen schromelijk overschreden. Dit gaat vijf stappen te ver." De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb noemt de rellen 'walgelijk'.


http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/09_september/18/binnenland/agenten-trokken-terecht-hun-wapen.xml
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v