RTL 7 - Helden van de weg, vanaf 1 oktober

Auteur Topic: RTL 7 - Helden van de weg, vanaf 1 oktober  (gelezen 15971 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #20 Gepost op: 12 januari 2012, 22:55:21
Op het ogenblik zondagmiddag herhalingen (nu al?) en vanaf 21 januari weer nieuwe afleveringen, die worden deze weken al opgenomen.
Goed nieuws O0


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #21 Gepost op: 21 januari 2012, 19:12:49
Zit nu tot mijn verassing te kijken naar nieuwe afleveringen van HvdW en het is weer net zo leuk als
de eerdere afleveringen. En ag wat is er nu erg aan om met een vrachtwagen te rijden voor een
elektriche fiets?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #22 Gepost op: 11 februari 2012, 18:51:44
Over 10 minuten is het weer zover en gaat de serie na 2 weken onderbreking weer verder.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #23 Gepost op: 11 februari 2012, 18:56:45
RTL 7 is heel vlot het gaat nu al beginnen een paar minuten te vroeg dus.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #24 Gepost op: 11 februari 2012, 19:31:16
Euhm Enrico hij was al weer bijna een maand bezig hoor ;).

Vond het wel appart dat er bij het ongeval bij rotterdam waar de berger als eerste ter plaatse komt hij voorbij het te bergen voertuig gaat staan en niet ervoor ter beveiliging. Nu snap ik dat je hem graag snel weg wil hebben, maar volgens mij gaat de veiligheid toch echt voor op snelheid.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #25 Gepost op: 11 februari 2012, 19:39:28
Customs dat weet ik en die na 2 weken onderbreking moet trouwens 1 week onderbreking zijn want vorige week
ging het niet door i.v.m. Red Bull crached ice race.

Die actie van Firma Barendrecht kan ik ook totaal niet plaatsen in het kader van de IM richtlijn.
Hij had gewoon 100 meter ( want dat is de max daar ter plaatse ) voor het incident in Fend-off moeten gaan staan lijkt me.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #26 Gepost op: 12 februari 2012, 01:26:10
Customs dat weet ik en die na 2 weken onderbreking moet trouwens 1 week onderbreking zijn want vorige week
ging het niet door i.v.m. Red Bull crached ice race.

Mijn diepste excusses ik las weer jou post te snel en had ook lichtelijke haast met het schrijven (is nooit goed). Ben helemaal over de 2 weken heen gekeken  e050 e050
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #27 Gepost op: 12 februari 2012, 01:49:28
Geeft niets Customs het is je al lang vergeven hoor.  O0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #28 Gepost op: 27 juni 2012, 11:42:19
filmploeg van #heldenvandeweg rijden vandaag weer mee met Piet. En natuurlijk een rustige #spits nu.......
7:56 AM - 27 Jun 12 · Twitter for iPhone
@ABarendregtBV
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #29 Gepost op: 27 juni 2012, 17:18:05
filmploeg van #heldenvandeweg rijden vandaag weer mee met Piet. En natuurlijk een rustige #spits nu.......
7:56 AM - 27 Jun 12 · Twitter for iPhone
@ABarendregtBV
Kwam vandaag nog 1 van de helden tegen in Flevoland, zonder filmploeg (of ze lagen achter in de cabine verstopt  ;D)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v