RTL 7 - Helden van de weg, vanaf 1 oktober

Auteur Topic: RTL 7 - Helden van de weg, vanaf 1 oktober  (gelezen 15936 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #30 Gepost op: 27 juni 2012, 18:08:58
Kwam vandaag nog 1 van de helden tegen in Flevoland, zonder filmploeg (of ze lagen achter in de cabine verstopt  ;D)

Sinds wanneer loopt de A1 door Flevoland, back to work Customs!  :P


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #31 Gepost op: 27 juni 2012, 18:22:48
Sinds wanneer loopt de A1 door Flevoland, back to work Customs!  :P
Zit niet alleen op de A1 he. Ook in flevoland rijden genoeg auto's rond die het controleren waar zijn  ;).
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #32 Gepost op: 27 juni 2012, 19:36:46
Kwam vandaag nog 1 van de helden tegen in Flevoland, zonder filmploeg (of ze lagen achter in de cabine verstopt  ;D)

Ben je niet tegen gekomen op de A1 , heb vanmorgen vroeg de a1 tot aan de a35 bereden en vanaf 11:00 dezelfde route terug


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #33 Gepost op: 27 juni 2012, 20:27:05
Ben je niet tegen gekomen op de A1 , heb vanmorgen vroeg de a1 tot aan de a35 bereden en vanaf 11:00 dezelfde route terug
Heb wel op de A1 gereden, maar dat was rond 14.00 dus toen zat jij denk ik al weer lekker thuis. En ik ben toch echt wel regelmatig te vinden op de A1, maar ook op de A28, A6, A27, A12 en ook nog vaak gewoon in het binneland op de boeren en provinciale weggetjes. Dus als je me tegenkomt heb je heel erg geluk  ;)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #34 Gepost op: 14 september 2012, 01:23:15
Aanstaande zaterdag 15 september gaat seizoen drie van start,19:00 uur op RTL 7.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #35 Gepost op: 14 september 2012, 16:23:46
En wat ik begrepen heb gaan ze ons als Weginspecteur's ook volgen en kun je zien wat wij doen bij een ongeval/pechgeval O0
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #36 Gepost op: 14 september 2012, 16:42:10
En wat ik begrepen heb gaan ze ons als Weginspecteur's ook volgen en kun je zien wat wij doen bij een ongeval/pechgeval O0

Dat klopt helemaal  O0

Volg het werk van onze weginspectrice @WIS_Kimberley in de tv-serie @Heldenvandeweg http://www.heldenvandeweg.nl/kimberley-schiks/ vanaf morgen op RTL7 #hvdw
1:15 PM - 14 Sep 12 · web
Bron: @Rijkswaterstaat
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #37 Gepost op: 15 september 2012, 12:35:11
Leuk, goeie toevoeging van de WIS ook  O0


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #38 Gepost op: 28 oktober 2012, 13:43:03
Gister zag je bij HVDW een politievoertuig met een klapband. Iemand enig idee wat dit voor eenheid geweest zou kunnen zijn? Een zwarte VW transporter met losse pit op het dak. Ik moest direct aan het AT denken maar vond het nogal opmerkelijk dat de agent zijn verhaal deed voor de camera. Misschien een hondegeleider?


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #39 Gepost op: 28 oktober 2012, 17:47:12
Gister zag je bij HVDW een politievoertuig met een klapband. Iemand enig idee wat dit voor eenheid geweest zou kunnen zijn? Een zwarte VW transporter met losse pit op het dak. Ik moest direct aan het AT denken maar vond het nogal opmerkelijk dat de agent zijn verhaal deed voor de camera. Misschien een hondegeleider?
Gezien zijn kleiding zou ik zeggen dat het een hondengeleider moet zijn. ;) Maar niks is zeker natuurlijk.
Voor de beeldvorming, screenshots uit de aflevering: