Autobordje met striping

Auteur Topic: Autobordje met striping  (gelezen 5969 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

koenb

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 643
  • Surveillant Vrijpol
Reactie #10 Gepost op: 23 juni 2015, 20:37:21
Citaat van: batoutofhell link=msg=1357673 date=1435084493
Ik denk zo: Bordje pers in de auto, het is dus een van de mensen met een camera.

Hee denkt meneer de autokraker; dure camera apparatuur!


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #11 Gepost op: 23 juni 2015, 20:44:03
Citaat van: koenb link=msg=1357674 date=1435084641
Hee denkt meneer de autokraker; dure camera apparatuur!

Ja, dat is het risico van het vak. Gelukkig is er in de wagen van de vkr's meestal weinig te halen. Hooguit navigatie dat nog ergens in de auto ligt, of een lamp met of zonder cone. Porto zal je meestal bij je hebben.
En als hij mijn eten meeneemt, zal de stakker het harder nodig hebben dan ik!  098uo


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #12 Gepost op: 23 juni 2015, 21:19:57

Of gewoon schrijven, is risico van het vak, al staan we meestal wel zo, dat er weinig tot geen overlast is voor overig verkeer op de weg.
Sorry, beetje OT, maar waarom niet gewoon een parkeerplek gebruiken?


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #13 Gepost op: 23 juni 2015, 21:31:26
Citaat van: Bert65 link=msg=1357686 date=1435087197
Sorry, beetje OT, maar waarom niet gewoon een parkeerplek gebruiken?

Persoonlijk zet ik mij auto altijd zoveel mogelijk bij het werkvak/werkplek. Meestal is dit bij een afzetting, of anders berm, stoep, waar er plek is. In de meeste steden gaat dit prima, met Utrecht heb ik tot op heden slechte ervaringen.

Helaas doet mijn werkgever nog wel eens lastig over parkeergeld, dus daar begin ik niet aan. In Amsterdam bijvoorbeeld, zal ik mijn auto daarom nooit in een P-vak zetten, ivm de scanwagens.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #14 Gepost op: 23 juni 2015, 21:34:07
Citaat van: Mattijs link=msg=1357693 date=1435087886
Persoonlijk zet ik mij auto altijd zoveel mogelijk bij het werkvak/werkplek. Meestal is dit bij een afzetting, of anders berm, stoep, waar er plek is. In de meeste steden gaat dit prima, met Utrecht heb ik tot op heden slechte ervaringen.

Helaas doet mijn werkgever nog wel eens lastig over parkeergeld, dus daar begin ik niet aan. In Amsterdam bijvoorbeeld, zal ik mijn auto daarom nooit in een P-vak zetten, ivm de scanwagens.

En waarom zou je als verkeersregelaar dan geen parkeergeld willen betalen? Je auto heeft voor je werk waarschijnlijk geen nut, dus kan gewoon in een daar voor aangewezen vak staan. Daarvoor dien je gewoon te betalen net als elke andere autobezitter. Dat je baas dat niet terug betaald betekend natuurlijk niet dat je je auto overal maar neer kunt donderen.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #15 Gepost op: 23 juni 2015, 21:41:16
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1357695 date=1435088047
En waarom zou je als verkeersregelaar dan geen parkeergeld willen betalen? Je auto heeft voor je werk waarschijnlijk geen nut, dus kan gewoon in een daar voor aangewezen vak staan. Daarvoor dien je gewoon te betalen net als elke andere autobezitter. Dat je baas dat niet terug betaald betekend natuurlijk niet dat je je auto overal maar neer kunt donderen.

In mij auto zitten wel degelijk materialen die ik nodig (kan) heb(ben). Ik rijdt voor de baas naar een bepaalde plaats, dan kan de baas ook de werkgerelateerde kosten betalen. Aangezien dat geregeld gesteggel opleverd, los ik het zo op. Ik zorg uiteraard dat mijn auto geen gevaar oplevert voor het overige verkeer. Doorgaans kun ik de auto ook netjes kwijt binnen een afzetting, waardoor er verder geen discussie nodig is.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #16 Gepost op: 23 juni 2015, 21:57:26
Ging t hier nu over waar je de auto neerpleurt als verkeersregelaar of over het autobordje voor een persfotograaf? Volgens mij hoort het over het laatste te gaan maar praten we over het eerste....
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #17 Gepost op: 24 juni 2015, 01:44:55
LOL. het gaat over het bordje, maar mijn opmerking dat ik een bordje met verkeersregelaar gebruik, heeft de zijdelingse discussie opgeleverd. Waar als het goed is al een draadje voor bestaat. Toch wel blij dat ik zéér regelmatig met de motor naar werk ga. Geen parkeerprobleem en alles bij de hand!  0098 Ga later vandaag een (2e handse) honda gold wing voor dat doel ophalen.  O0


Ultra

  • Journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #18 Gepost op: 13 augustus 2015, 20:51:31
Om even terug te kopen op dat bordje, het is inderdaad puur ter info en heeft verder geen enkele waarde.

Ik zelf heb geen bordje, maar heb een kaart met daarop groot PERS en de contactgegevens met oa een 06-nummer in de auto liggen die ik wel eens achter de ruit leg wanneer ik ergens 'raar' geparkeerd sta. Komt weinig voor, maar in zulke gevallen dan weet men in ieder geval hoe en wat en kunnen ze bij onraad bellen.

Als je dan toch voor een bordje gaat, kies gewoon de witte variant zonder striping. Je kunt ook je rellenkaart die je bij de PKK krijgt achter de voorruit leggen.