IBT-voertuigen

Auteur Topic: IBT-voertuigen  (gelezen 4454 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Gepost op: 23 september 2011, 15:38:35
Apart topic voor regionale voertuigen in gebruik bij IntergraleBeroepsvaardigheidsTraining. Voor alle voertuigen van de politieacademie is alreeds een ander topic.





Soort voertuig: Ondersteuningsvoertuig
Merk voertuig: Volkswagen Transporter
Wagenparknummer: -
Kenteken: 9-VGL-18
Dienst: IBT
Regio: Rotterdam-Rijnmond
Bijzonderheden:


Brandweer Papendrecht


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1 Gepost op: 23 september 2011, 23:02:51
Dan heb ik eigenlijk toch wel een vraag hierover. Want wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Zijn dit voertuigen die enkel door de IBT-docenten worden gebruikt, worden deze enkel gebruikt
van en naar de IBT locaties, of zijn dit voertuigen waarmee de IBT technieken worden getrained?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 24 september 2011, 02:18:23
Dan heb ik eigenlijk toch wel een vraag hierover. Want wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Zijn dit voertuigen die enkel door de IBT-docenten worden gebruikt, worden deze enkel gebruikt
van en naar de IBT locaties, of zijn dit voertuigen waarmee de IBT technieken worden getrained?

Beide :) Als ik het goed begrepen heb wordt de bovenstaande bus onder andere gebruikt om oefenmaterialen (fietsen etc.) op lokatie te krijgen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #3 Gepost op: 24 september 2011, 09:54:58
En is dit topic dan alleen voor politie IBT of ...?
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #4 Gepost op: 24 september 2011, 11:33:23
Beide :) Als ik het goed begrepen heb wordt de bovenstaande bus onder andere gebruikt om oefenmaterialen (fietsen etc.) op lokatie te krijgen.

Het is een bus die mee gaat met onze oefeningen. Hij is voornamelijk aangeschaft voor de Bike opleiding, snel en veel fietsen vervoeren. Maar het is een prachtige bus omtrent het vervoeren van materialen. Hij gaat ook regelmatig mee naar het PIOG.

Groet!


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #5 Gepost op: 24 september 2011, 16:52:13
En de chauffeur vertelde dat hij ook nog wel eens gebruikt wordt voor de surveillancedienst.
Brandweer Papendrecht


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #6 Gepost op: 24 september 2011, 18:04:40
En de chauffeur vertelde dat hij ook nog wel eens gebruikt wordt voor de surveillancedienst.
Lijkt mij sterk, ga ik navragen maandag;)


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #7 Gepost op: 24 september 2011, 18:49:23
Lijkt mij sterk, ga ik navragen maandag;)

Mij ook maar ja, hij heeft het mij zelf verteld.  ???  Ik wacht je bericht van maandag af!  ;)
Brandweer Papendrecht


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #8 Gepost op: 24 september 2011, 18:49:44
Is niet correct voertuig wordt alleen gebruikt door IBT docenten die van en naar oefenlocatie's rijden en voor zoals PXA als zei biketeam opleiding. De chauffeur kan wel bedoeld hebben dat hij meegenomen wordt als de docent met de surveillance dienst meegaat, voor het vervoer van de docent naar het bureau.