Afgewezen kandidaat kan alsnog naar politieschool

Auteur Topic: Afgewezen kandidaat kan alsnog naar politieschool  (gelezen 17610 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #30 Gepost op: 5 oktober 2011, 10:44:39
r1200gs, vergelijk jij de situatie met 20jaar geleden even. Alles is tegenwoordig 2,2 of meer duurder geworden :)
Je kan het gewoon niet anders dan eens zijn dat het salaris wat men tegenwoordig krijgt op de academie een lachertje is.
Puur een bezuinigingsmaatregel. En nou maar klagen (de overheid) dat de schoolbanken niet gevuld worden.
Rara waar ligt dat aan. Niet omdat er minder mensen zijn met een roeping, maar gewoon omdat ze de financiën niet rond krijgen.

Ik zou ook voorlopig niet overstappen van de KMar naar de politie, vooral vanwege het salaris.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #31 Gepost op: 5 oktober 2011, 19:12:40
En dan nog niet eens te spreken over de afhakers tijdens de opleiding... Mijn klas is bijna een jaar bezig toen er verteld werd dat de bezuinigingsmaatregel alsnog ook bij onze lichting van kracht wordt. Na maanden lang 100% salaris te hebben gehad, werd het dus toch nog 75% salaris de rest van de opleiding.

Gelukkig heb ik mazzel, het korps waar ik voor werk heeft besloten om 100% salaris aan ons te betalen, de rest van de opleiding  :)


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #32 Gepost op: 5 oktober 2011, 21:42:59
het is toch niet meer dan normaal dat iemand die school minder verdiend dan wij die op straat in weer en wind staan te werken. Op het moment dat ze de straat op gaan vindt ik dan zou het soms wel beter kunnen.

Zoals ik al eerder heb geschreven je moet niet voor de poen bij politie. Nee dan moet je vooral bij de kmar blijven met al die uitzendingen.


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #33 Gepost op: 6 oktober 2011, 07:12:12
Nee dan moet je vooral bij de kmar blijven met al die uitzendingen.

Offtopic:  nee dan ben op uitzending dan kan je waarschijnlijk eerder naar huis.............dat is lekker.

Berichtje overgetypt van teletekst:  

" Het kabinet heeft besloten de taken van de 20 marechaussees die in Kunduz  meedoen aan de politiemissie,te wijzigen.Mogelijk komen ze vervroegd naar huis. "


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #34 Gepost op: 18 januari 2012, 14:14:46
Cijfers Augustus 2011
*Uit brief Opstelten


Zijn er ook ergens cijfers te vinden voor 2012? Voor welk korps grootste kans is aangenomen te worden?


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #35 Gepost op: 18 januari 2012, 17:18:21
Zijn er ook ergens cijfers te vinden voor 2012? Voor welk korps grootste kans is aangenomen te worden?

Het jaar is net 18 dagen bezig en er is nog geen opleiding gestart...


alexs

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #36 Gepost op: 29 februari 2012, 14:18:10
Nou, laten we zelf gaan tellen, we zitten nu op 0 op 1. :)
Afgewezen op deel B. Lang geleden dat ik zoo erg ontzettend ergens van baal.


JMS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #37 Gepost op: 12 april 2012, 11:19:18
Aangenomen bij Midden en West Brabant.
21 mei start ik op de PA in Rotterdam.

eind oktober 2011 gesolliciteerd
2 weken terug uitnodiging aanstellingsbijeenkomst in Breda en uniform-ophaaldag in Apeldoorn gehad.