Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4

Auteur Topic: Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4  (gelezen 60241 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #40 Gepost op: 2 september 2012, 21:49:53
Ik ben benieuwd of de uitzending ergens nog te downloaden is (= legaal, voor thuis gebruik ;)) of anders aan het einde van de serie op DVD verkrijgbaar is. Uniek en zeer mooi materiaal... zou erg zonde zijn als dit straks achter een paywall komt!
Even de link van de website door JDownloader heen gooien!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #41 Gepost op: 2 september 2012, 21:50:48
Ik ben benieuwd of de uitzending ergens nog te downloaden is (= legaal, voor thuis gebruik ;)) of anders aan het einde van de serie op DVD verkrijgbaar is. Uniek en zeer mooi materiaal... zou erg zonde zijn als dit straks achter een paywall komt!
Je kan aan een directe link komen van een mp4-bestand op RTL gemist. Ik weet alleen niet hoe, maar het kan dus wel.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #42 Gepost op: 2 september 2012, 21:56:21
Super programma, geweldig! Het enige waar ik me wat aan erger zijn de 'random grondstukjes' vanuit een KLPD auto. Zijn nagespeeld en hebben niets met de achtervolging te maken. Maar dat haalt het punt van een 10 naar een 9,999998 ;)


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #43 Gepost op: 2 september 2012, 21:58:18
Super programma, geweldig! Het enige waar ik me wat aan erger zijn de 'random grondstukjes' vanuit een KLPD auto. Zijn nagespeeld en hebben niets met de achtervolging te maken. Maar dat haalt het punt van een 10 naar een 9,999998 ;)
Ja dat hoort een beetje bij de montage, heb me er niet aan gestoord vond het wel passen. Zeker ook die stukje waarbij de collega's op de grond praten vond ik intressant.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #44 Gepost op: 2 september 2012, 22:59:26
Ik heb er van genoten. Dit reflecteert pas echt goed politiewerk  O0


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #45 Gepost op: 2 september 2012, 23:31:55
Inderdaad een erg leuke serie, maar ook gelijk weer het grootste nadeel van de standplaats op Schiphol. De heli's zijn nagenoeg bijna "altijd" aanwezig in het westen, nooit in Harlingen, Delfzijl, Enschede, Maastricht of Terneuzen... Dat is opzich erg jammer daar ze in de rest van het land ook een belangrijke aanvulling kunnen zijn.

Misschien wat meer verdelen over Nederland, misschien een gezamelijke helihaven met de traumaheli's in NL?

Ik heb me niet zo gek lang geleden laten vertellen dat er meerdere standplaatsen en dat Schiphol lang niet meer de enige is. Wie kan dit bevestigen?


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #46 Gepost op: 3 september 2012, 00:29:20
Ontzettend gaaf. Ademloos zitten kijken en luisteren! Prachtig.

Enige minpuntje vind ik inderdaad die nepscenes. Laat ze er uit, dat maakt het nog beter en minder irritant.

Maar top dat er eindelijk iets anders van ons werk getoond wordt dan het bonnen schrijven. Want voor de activiteiten in deze uitzending ben ik bij de politie gegaan: boeven vangen (of bange minnaars redden  van boze partners ;)).


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #47 Gepost op: 3 september 2012, 00:31:46
Ik probeer de uitzending terug te kijken, ik krijg alleen een foutmelding, meer mensen met dit probleem?
Hobby Bobby eenheid Den Haag


secureinair

  • Observatie naar een hoger niveau
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
  • Luchtopnames met robothelikopters
    • Onbemande Robothelikopters voor luchtopnames
Reactie #48 Gepost op: 3 september 2012, 11:08:42
Ik heb me niet zo gek lang geleden laten vertellen dat er meerdere standplaatsen en dat Schiphol lang niet meer de enige is. Wie kan dit bevestigen?

Ik meen te herinneren dat dit Teuge, Volkel en Schiphol zijn.

-edit- In het youtube filmpje op 0:09 zie je de plaatsen Schiphol, Rotterdam en Volkel oplichten, wellicht dat dit de standplaatsen zijn?
Inzet van robothelikopters bij calamiteiten:  http://www.robothelikopters.nl


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #49 Gepost op: 3 september 2012, 16:45:10
Ik meen te herinneren dat dit Teuge, Volkel en Schiphol zijn.

-edit- In het youtube filmpje op 0:09 zie je de plaatsen Schiphol, Rotterdam en Volkel oplichten, wellicht dat dit de standplaatsen zijn?
Wij hebben inderdaad meerdere inzetten meegemaakt waarbij men startte vanaf Zestienhoven (Rotterdam).

Ook trouwens wel leuk om 'bekenden' te zien. En nu eindelijk eens een gezicht te hebben gezien van de oooozoooooo bekende stemmen van centralisten  ;)