Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4

Auteur Topic: Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4  (gelezen 60199 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #50 Gepost op: 3 september 2012, 16:52:31
Ook hier een mijn waardering uitspreken voor het geweldige progamma

100% Top  O0
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #51 Gepost op: 3 september 2012, 18:07:08
Ik meen te herinneren dat dit Teuge, Volkel en Schiphol zijn.

-edit- In het youtube filmpje op 0:09 zie je de plaatsen Schiphol, Rotterdam en Volkel oplichten, wellicht dat dit de standplaatsen zijn?
Teuge is (nog) geen standplaats van de KLPD. Waren wel gesprekken gaande maar die zijn (voorzover ik heb begrepen) stil gelegd. Rotterdam weet ik dat daar vaak ook gestart word. Volkel is nieuw voor mij maar klinkt wel logisch omdat er in het verleden ook vanaf Twente is gestart. Echter had ik altijd begrepen dat dit incidentlocaties zijn, dus alleen met bepaalde evenementen of voor bepaalde acties.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #52 Gepost op: 3 september 2012, 18:41:12
Ik heb me niet zo gek lang geleden laten vertellen dat er meerdere standplaatsen en dat Schiphol lang niet meer de enige is. Wie kan dit bevestigen?

Aangezien ik hier ook wel benieuwd naar ben heb ik deze vraag gesteld via @DePolitieheli met een link naar dit onderwerp.
Hopelijk krijg ik er een antwoord op.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #53 Gepost op: 3 september 2012, 19:02:52
Teuge is (nog) geen standplaats van de KLPD. Waren wel gesprekken gaande maar die zijn (voorzover ik heb begrepen) stil gelegd. Rotterdam weet ik dat daar vaak ook gestart word. Volkel is nieuw voor mij maar klinkt wel logisch omdat er in het verleden ook vanaf Twente is gestart. Echter had ik altijd begrepen dat dit incidentlocaties zijn, dus alleen met bepaalde evenementen of voor bepaalde acties.
wat jij zegt klopt wel denk want hier op "rotterdam the hauge airport" staat namelijk geen politie heli standaard gestalt. ;)
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


koen5

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #54 Gepost op: 3 september 2012, 19:23:39
Heel erg goed programma! Weinig incidenten per aflevering, maar tijdens het kijken vond het ik het juist wel fijn dat betreffende incident goed werd uitgelegd. Gelukkig geen SBS6-gedoe dat alle beelden en tekst drie keer herhaald wordt. Kwalitatief heel goed en ook mooi programma dus. Misschien nog wel beter dan concurrent in Engeland.


Robbienio

  • IVK | Surveillant VP | N5 aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #55 Gepost op: 3 september 2012, 20:12:29
Uitstekend "Nederlands" programma.

+ Weinig onzinnig gepraat (bv. Koos Spee)
+ Actie
+ Diepgang per incident, zowel vanuit de situatie, protocollen, beslissingen als de emotie
+ Inkijk in een wereld waar de meeste dienders zelfs niks van weten
+ De serieuze incidenten

- Onzinnige beelden ertussen van Pit-auto's die met optische en geluidssignalen rijden, puur voor beeldvulling.
- Koppeling van de heli beelden met de videosurveillance vanuit de auto's (beeld vanuit meerdere kanten, zoals we kennen van de Amerikaanse series).

Score voor mij een dikke 9.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #56 Gepost op: 3 september 2012, 20:31:55
+ Weinig onzinnig gepraat (bv. Koos Spee)

Persoonlijk vond ik Koos Spee wel meevallen. Vond hem ook serieuze zaken soms met een knipoog uitleggen waardoor je
wel begreep waar het over ging en het toch nog enigsinds een educatieve lading had.
Ben al lang blij dat het alles wetende met een bedweterige toon sprekende over het paard getilde gedrocht
André van der Toorn van Wegmisbruikers niet te horen is.
En om met Mart Smeets zijn woorden te spreken: "Mag ik dat zeggen ? Ja dat mag ik zeggen".  098uo
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


riesbruins

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 421
Reactie #57 Gepost op: 3 september 2012, 20:38:32
vond het een goede serie maar heb me wel lopen ergeren aan de ongemonteerde reconstructies. Die mogen er wat mij betreft wel uit blijven de volgende keer
Brandweerdoctrine de theorie achter het brandweer vak. twitter: @brandweerdoctri  Alles wat ik post doe ik op persoonlijke titel


Romeo Mike

  • Student Master Verpleegkunde (Universiteit Antwerpen)
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #58 Gepost op: 3 september 2012, 21:25:48
Ik vond het een spannende uitzending die bleef boeien. Er zit meer diepgang in dan bij soortgelijke programma's. Ik kijk volgende week weer!


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #59 Gepost op: 3 september 2012, 21:27:31
Ik vond het een spannende uitzending die bleef boeien. Er zit meer diepgang in dan bij soortgelijke programma's. Ik kijk volgende week weer!
helemaal mee eens  O0
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi