On-board video's van buitenlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van buitenlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 148161 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #40 Gepost op: 3 april 2012, 19:34:27
inside view !! Interventie Brandweer Zaventen naar OMS -

Als ik vragen mag, hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen, dat je mee mocht naar een OMS, zit het in België anders met de verzekering
e.d? Want in Nederland mag je toch niet zomaar mee rijden?


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #41 Gepost op: 3 april 2012, 19:58:53
Als ik vragen mag, hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen, dat je mee mocht naar een OMS, zit het in België anders met de verzekering
e.d? Want in Nederland mag je toch niet zomaar mee rijden?

Niet zomaar, maar ook hier gebeurt het vaker dan je denkt. In het kader van een stage bijvoorbeeld mee uitrukken. Geen idee hoe dat verzekeringstechnisch zit, maar er vliegen toch ook wel eens geïnteresseerden met de traumahelikopter mee.......
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


brwzav

  • Hulpverlenings fotograaf België (Vooral regio Zaventem - Brussel)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 467
Reactie #42 Gepost op: 3 april 2012, 22:35:19
Luister naar de echo, bij de wat smalle straatjes: volgens mij staat er een raampje open  0098
Klopt inderdaad, het raampje van de chauffeur stond voor 1/3 open.
Als ik vragen mag, hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen, dat je mee mocht naar een OMS, zit het in België anders met de verzekering
e.d? Want in Nederland mag je toch niet zomaar mee rijden?
Omdat ik nu een 1,5 jaar bij de brandweer post hier in Zaventem en al 6 maand in de kazerne binnen mag.
Kent deze ploeg mij al redelijk goed en laten zij binnen de normen van het mogelijk veel toe.
En ik had het eerst aan de onder-officier gaan vragen en die zag er niks verkeerds in dus mocht ik mee op uitruk. 098uo


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #43 Gepost op: 4 april 2012, 04:21:01
Geniale rit door Parijs, met misschien hier en daar een licht gevaarlijke actie  ::) :
http://www.youtube.com/watch?v=vtiGdXu8O1k
User: doyouwanna

Sodeknetter  :o Was die chauff in zijn vorige leven soms straaljagerpiloot ?? Moest af en toe echt mezelf er van overtuigen dat de film niet versneld werd afgespeeld, maar nee... Dit is Top Gun zeg maar !
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #44 Gepost op: 4 april 2012, 11:00:10
Net ook even gekeken maar hij ging lekker vlot door het verkeer moet ik zeggen.
Viel me wel op dat het zo'n beetje iedereen heel erg vlot ruimte maakte voor het voertuig. Dat is bij ons wel eens anders.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #45 Gepost op: 4 april 2012, 12:01:40
Net ook even gekeken maar hij ging lekker vlot door het verkeer moet ik zeggen.
Viel me wel op dat het zo'n beetje iedereen heel erg vlot ruimte maakte voor het voertuig. Dat is bij ons wel eens anders.

Het is ook wel erg rustig voor Parijse begrippen, is zeker geen spits geweest. Hij komtonder andere over het plein voor Galeries Lafayette (bij Boulevard Haussmann). Als je eens in Parijs bent, moet je vooral eens bij Galeries Lafayette op het dakterras gaan staan en naar de chaos onder je kijken... Heb een ambu met zwaai en lawaai wel eens er zeker 2 minuten over dat kleine stukje zien doen. Als het daar vast staat, kan het verkeer gewoon ook geen ruimte geven...


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,540


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #47 Gepost op: 5 april 2012, 00:54:13
Oui!


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #48 Gepost op: 25 april 2012, 13:35:04
ITALIAN POLICE CAR HD

Mee met de Italiaanse politie


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #49 Gepost op: 25 april 2012, 13:38:59
Deze is leuk, mee met een Italiaanse politiemotor  (speciale sectie van de "Squadra Mobile" van "Forze di polizia") in Rome  :-X

FALCHI POLIZIA ROMA CAPITALE HD