GRIP 2 Zeer grote brand (bedrijfspand) Westvlietweg - Den Haag 06-10-2011

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote brand (bedrijfspand) Westvlietweg - Den Haag 06-10-2011  (gelezen 26455 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik zie een hoogwerker die toch wel wat warmpjes bij staat. :o


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Ja dat dacht ik ook al in het filmpje zie je dat hij al achteruit aan het rijden is ze hadden het niet verwacht denk dat de vlammen zo heftig uit het raam zouden komen  :P


Marc M

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Inderdaad!  :o Volgens mij zijn ze op de laatste foto ook druk doende hem te verplaatsen. Stempels links zijn al ingeschoven!

Op het filmpje zie je ze de hoogwerker ook koelen!

Inschattingsfoutje bij het opstellen misschien!  ;)


maarten93

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 819
twitter @regio15

Tweede versie van de video toegevoegd in item over brand #Westvlietweg met beelden van tweede fase http://bit.ly/nZTA9V


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Inderdaad!  :o Volgens mij zijn ze op de laatste foto ook druk doende hem te verplaatsen. Stempels links zijn al ingeschoven!

Op het filmpje zie je ze de hoogwerker ook koelen!

Inschattingsfoutje bij het opstellen misschien!  ;)
Als ik het filmpje bekijk dan zou je niet direct verwachten dat de brand zich zo snel zou gaan uitbreiden, aangezien de brand redelijk in het ene compartiment blijft. Dus op zich was in eerste instantie de plek van de hoogwerker nog niet eens verkeerd.


Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 306
Ik zie een hoogwerker die toch wel wat warmpjes bij staat. :o

Best link, ook omdat het dak al gedeeltelijk is ingestort!
Niet te hopen dat er een stuk gevel omvalt! ;)


Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 306
19:34:14 06-10-11 ALPHA Prio 2 7850 richting kazerne Laak voor regiodekking
Lichtkrant Centrum Brandweer Den Haag Haaglanden


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Twitter @regio15

Tijdens de bluswerkzaamheden zijn bij een explosie in het pand twee brandweermensen licht gewond geraakt. Een van beiden heeft lichte brandwonden opgelopen en van de ander is het letsel onbekend. Beiden zijn naar ziekenhuis vervoerd. #westvlietweg #zeergrotebrand #grip2


maarten93

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 819
twitter @regio15

Het vuur is inmiddels onder controle maar het sein 'brand meester' is nog niet gegeven. #westvlietweg #zeergrotebrand #grip2