Vraag over de sollicitatie bij Politie

Auteur Topic: Vraag over de sollicitatie bij Politie  (gelezen 34310 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #100 Gepost op: 23 mei 2012, 21:43:57
Heel begrijpelijk dat hij er enorm van baalt. Zeker als het iets is wat je heel graag wilt doen en iets goeds wilt doen voor de maatschappij.
Helaas kan ik je niet zeggen of het helpt als hij anders uitlegt. Maar wel positief dat hij het ondanks deze afwijzing volgend jaar toch weer wilt proberen. Geeft wel aan dat hij graag een diender wilt worden en het niet alleen ziet als een gewone baan. Wat je namelijk bij de huidige studenten helaas vaak wel ziet.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #101 Gepost op: 23 mei 2012, 22:07:51
ghehe, nee van kleins af aan is het Defensie of Politie geweest. Sowieso uniformberoep. Wellicht door zijn 'natuurlijke' houding, rust *ahum niet bij ons thuis*, overwicht en overzicht en handigheid met mensen. En een grenzeloos rechtvaardigheidsgevoel. Anyway, nu eerst een jaar beveiliging, dan zien we wel weer verder. Hij is pas 17, dus nog alle tijd.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #102 Gepost op: 23 mei 2012, 22:56:18
Ik herken mijzelf wel in hetgeen wat jij schrijft. Het is mij ook gelukt dus het moet hem ook kunnen lukken. En met 17 jaar heeft hij zeker nog alle tijd. De beveiliging is zeker een goede keuze als hij verder wilt met de sollicitatie volgend jaar. Ik hoop echt dat het hem gaat lukken, want het zijn wel m.i. belangrijke eigenschappen voor een goede diender.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.