Vraag over de sollicitatie bij Politie

Auteur Topic: Vraag over de sollicitatie bij Politie  (gelezen 34311 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #60 Gepost op: 22 november 2011, 17:19:46
Morgen de dag, Selectie Deel A.. Ben benieuwd, denk dat de sporttest wel cel in orde is, maar die cijferreeksen, kijk ik toch wat tegen op..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #61 Gepost op: 22 november 2011, 18:06:36
Zo een hele invasie van brandweermannen op de politieacademie? waar heb je op gesolliciteerd? succes in ieder geval, probeer je rustpunten te vinden in het parcour
Hobby Bobby eenheid Den Haag


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #62 Gepost op: 22 november 2011, 18:08:11
Zo een hele invasie van brandweermannen op de politieacademie? waar heb je op gesolliciteerd? succes in ieder geval, probeer je rustpunten te vinden in het parcour

haha lang leve de bezuinigingen vrijwillig kom je makkelijk aan de bak maar op de beroeps geen denken aan... en aangezien beroeps altijd mijn droom was en niet door kon gaan probeer ik nu een ander mooi beroep 8)
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #63 Gepost op: 22 november 2011, 22:23:51
uiteraard maar politie werkt met roosterverband en daar heeft de brandweer voldoende aan dus waarom niet vrijwillige brandweer politie?

Neventaken/bijbanen mag je alleen hebben als je daar toestemming voor hebt.

Die toestemming wordt niet verleend aan bijv. beveiligers, taxi-chauffeurs maar ook dienst doen bij de brandweer of ambu valt hier voor zover ik weet onder. Specifieke regels zijn (nog) per korps verschillend.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #64 Gepost op: 22 november 2011, 22:31:49
Neventaken/bijbanen mag je alleen hebben als je daar toestemming voor hebt.

Die toestemming wordt niet verleend aan bijv. beveiligers, taxi-chauffeurs maar ook dienst doen bij de brandweer of ambu valt hier voor zover ik weet onder. Specifieke regels zijn (nog) per korps verschillend.

Voorzover ik weet combineert grizz in ieder geval beide en ik geloof dat er hier nog wel meer rondlopen.


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #65 Gepost op: 22 november 2011, 22:41:48
Voorzover ik weet combineert grizz in ieder geval beide en ik geloof dat er hier nog wel meer rondlopen.

ik weet niet precies hoe dat zit maar bij ons binnen het korps zit er ook 1 die gewoon een baan heeft bij de brandweer.
ik zou het persoonlijk zonder mensen af te vallen stom vinden als dat binnen politie nederland niet mag/mogelijk is.. wat ik in mijn vrije tijd doe moet ik zelf weten toch? ik denk dat je beter bij de brandweer kan zitten dan dat je gaat voetballen met het oog op blessure etcetc?
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #66 Gepost op: 22 november 2011, 22:53:09
Neventaken/bijbanen mag je alleen hebben als je daar toestemming voor hebt.

Die toestemming wordt niet verleend aan bijv. beveiligers, taxi-chauffeurs maar ook dienst doen bij de brandweer of ambu valt hier voor zover ik weet onder. Specifieke regels zijn (nog) per korps verschillend.
Wordt hier onderscheid in gemaakt tussen vrijwilligerswerk en betaald werk?
Hobby Bobby eenheid Den Haag


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #67 Gepost op: 22 november 2011, 23:20:16
Wordt hier onderscheid in gemaakt tussen vrijwilligerswerk en betaald werk?

Wat ik heb begrepen heeft het te maken met de ARBO. Men kan kijken naar de werkuren die met je bijbaan extra maakt. Bij de politie werk je normalieter 36 p/wk. In de onregelamtige dienst houdt dit in dat je de ene week 36 uur p/wk werkt maar een andere week meer als 40 en een andere week maar 27 uur p/wk.

Dit is dus alleen maar wat ik weet. Anders kunnen bepaalde leden die wel een dubbel baan hebben deze beter beantwoorden.


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #68 Gepost op: 23 november 2011, 00:04:34
Heb even wat opgezocht op internet, het heet de arbeidstijdenwet.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0007671/geldigheidsdatum_22-11-2011#Hoofdstuk5
Is wel een heel verhaal, maar dat is meestal zo met wetten. Succes ermee.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #69 Gepost op: 23 november 2011, 10:59:07
Wat ik heb begrepen heeft het te maken met de ARBO. Men kan kijken naar de werkuren die met je bijbaan extra maakt. Bij de politie werk je normalieter 36 p/wk. In de onregelamtige dienst houdt dit in dat je de ene week 36 uur p/wk werkt maar een andere week meer als 40 en een andere week maar 27 uur p/wk.

Dit is dus alleen maar wat ik weet. Anders kunnen bepaalde leden die wel een dubbel baan hebben deze beter beantwoorden.

Ik bedoel ook qua werk. Ik doe vrijwilligerswerk in een jongerenvereniging. Bij feesten en optredens heb ik bardienst of deur/zaaldienst. Bij de laatste 2 ben je dus ook verantwoordelijk voor de veiligheid e.d. In de meest strikte vorm zou je het dus als beveiligingswerk kunnen zien...
Hobby Bobby eenheid Den Haag