Vraag over de sollicitatie bij Politie

Auteur Topic: Vraag over de sollicitatie bij Politie  (gelezen 34314 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #80 Gepost op: 9 december 2011, 10:57:23
Dan vraag ik me toch af of dit geen Economisch Delict is.
Het lijkt mij dat jij c.q. de jongerenvereniging hier problemen mee zou kunnen krijgen en zou het ook nog eens broodroof van een officieel beveiligingsbedrijf zijn die dit hoort te doen.

Ik snap je punt niet? Sinds wanneer ben je verplicht om beveiligers af te nemen? Volgens mij mag je in een besloten vereniging gewoon je eigen deurbeleid hebben? Daarnaast waarom zou dit broodroof zijn? Ik ken ook wel vrijwillige bedrijfjes (http://www.guardian-angels.nl/GA/page.php?12), die ondersteunen ons ook wel eens.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


EddyhetSpel

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #81 Gepost op: 16 april 2012, 00:47:33
Kan iemand mij beetje het nivo aangeven voor de cijferreeksen toets? 14 Mei mag ik de A selectie doen :) ..
Ik kijk heel erg tegen de cijferreeksen op. Weet dat het logisch inzicht is. Maar toch.. Ben niet zo heel sterk in rekenen..

Conditie is redelijk op pijl, maar kan verbeterd worden.. Sport al regelmatig 2 tot 3x in de week op de fiets tennis en kracht. Explosieve conditie bezit ik gelukkig ook.. als ik 1 uur 100% dood kan gaan dan zal 3 min ook wel moeten lukken :)

Maar iig cijferreeksen.. Gelukkig basis priem getallen wel in mn hoofd.. en hoe deze zijn opgebouwd :) 2, 3, 5, 7, 11, 17 :) Zal dus nog behoorlijk moeten oefenen op 123test.nl :)


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #82 Gepost op: 16 april 2012, 09:51:04
Kan iemand mij beetje het nivo aangeven voor de cijferreeksen toets? 14 Mei mag ik de A selectie doen :) ..
Ik kijk heel erg tegen de cijferreeksen op. Weet dat het logisch inzicht is. Maar toch.. Ben niet zo heel sterk in rekenen..

Conditie is redelijk op pijl, maar kan verbeterd worden.. Sport al regelmatig 2 tot 3x in de week op de fiets tennis en kracht. Explosieve conditie bezit ik gelukkig ook.. als ik 1 uur 100% dood kan gaan dan zal 3 min ook wel moeten lukken :)

Maar iig cijferreeksen.. Gelukkig basis priem getallen wel in mn hoofd.. en hoe deze zijn opgebouwd :) 2, 3, 5, 7, 11, 17 :) Zal dus nog behoorlijk moeten oefenen op 123test.nl :)

Hij is zo moeilijk als je zelf kan. Er wordt namelijk elke keer een moeilijkere gegeven als je iets goed hebt en een makkelijker als je iets fout doet. Ik kwam voor de gehele toets (voor niv 5) op level 19/20 uit. 1 tip: je kan alle priemgetallen weten (kende ik niet uit mijn hoofd:P) maar denk out-of-the-box
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #83 Gepost op: 16 april 2012, 20:23:47
Tot op zekere hoogte natuurlijk wel, maar ik vind het niet vreemd dat de korpsen een bijbaantje als beveiliger niet toestaan.

Hoezo vind je dit vreemd? In zulke gevallen kan het zijn dat in conflicterende situatie's komt en denk aan belangenverstrengelingen.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #84 Gepost op: 16 april 2012, 20:34:19
Hoezo vind je dit vreemd? In zulke gevallen kan het zijn dat in conflicterende situatie's komt en denk aan belangenverstrengelingen.


Tot op zekere hoogte natuurlijk wel, maar ik vind het niet vreemd dat de korpsen een bijbaantje als beveiliger niet toestaan.

Goed lezen, Pully. ;)


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #85 Gepost op: 16 april 2012, 21:27:13

Goed lezen, Pully. ;)

Heb ik nu echt over het woordje niet heen gelezen??  :-\ Of heb je het snel even aangepast?  98uiye
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #86 Gepost op: 16 april 2012, 21:30:34
Heb ik nu echt over het woordje niet heen gelezen??  :-\ Of heb je het snel even aangepast?  98uiye

Je hebt er inderdaad overheen gelezen. Het stond er al :)


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #87 Gepost op: 16 april 2012, 22:00:25
Je hebt er inderdaad overheen gelezen. Het stond er al :)

Mijn excuses dan.  e050  98uiye
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


EddyhetSpel

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #88 Gepost op: 22 april 2012, 22:25:42
1 tip: je kan alle priemgetallen weten (kende ik niet uit mijn hoofd:P) maar denk out-of-the-box

LoL een priem getal bestaat uit een cijfer reeks die niet in een rechthoek geplaatst kan worden en zo daardoor dus in een lijn wordt geplaatst in het berekenen van priem getallen.

Priem getallen zijn heel erg belangrijk voor het encrypten van gegevens. sterker nog niet alle priem getallen zijn bekend. grootste priem getal tot nu toe is gevonden in 2009 uit mijn hoofd met 10 duizend getallen :)
Mahw denk wel dat de meeste priemgetallen in de test mogelijk de laagste getallen zijn opgebouwd uit de cijferreeks 2,3,5,7,11 en 17 :)

Maar idd ik kijk ook sterk tegen de cijferreeksen. Denk dat ik taal technisch en ruimtelijke inzicht wel redelijk voldoende kan maken. Maar ben nooit een rekenwonder geweest en vind het lastig om deze verbanden goed te interpreteren. Volgens 123test.nl heb ik een IQ tussen de 120 en 140 :P en dat met een MBO diploma..


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #89 Gepost op: 23 april 2012, 13:28:24

Priem getallen zijn heel erg belangrijk voor het encrypten van gegevens. sterker nog niet alle priem getallen zijn bekend. grootste priem getal tot nu toe is gevonden in 2009 uit mijn hoofd met 10 duizend getallen :)
Mahw denk wel dat de meeste priemgetallen in de test mogelijk de laagste getallen zijn opgebouwd uit de cijferreeks 2,3,5,7,11 en 17 :)

Dat hoef je mij echt niet te vertellen hoor als TU Delft'er ;) Mijn punt is dat het niet gaat om stampen, maar om inzicht en om de mogelijkheid om buiten verbanden de verbanden te zien ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag