Vraag over de sollicitatie bij Politie

Auteur Topic: Vraag over de sollicitatie bij Politie  (gelezen 34464 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #90 Gepost op: 23 april 2012, 22:08:39
Agja ik ken iemand die de rekentest heeft gehaald zonder enige kennis van welk wiskunde dan ook. Dus als je al begint over priemgetallen moet dat vast goed komen. Die persoon heet Ik.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #91 Gepost op: 23 april 2012, 22:29:45
Agja ik ken iemand die de rekentest heeft gehaald zonder enige kennis van welk wiskunde dan ook. Dus als je al begint over priemgetallen moet dat vast goed komen. Die persoon heet Ik.

 ;D

Dat biedt enige hoop voor mij. Zie nergens tegenop, alleen die verdomde rekentest!
Senior GGP / Oost-Brabant


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #92 Gepost op: 23 april 2012, 22:36:15
;D

Dat biedt enige hoop voor mij. Zie nergens tegenop, alleen die verdomde rekentest!

Vandaag te horen gekregen dat ik door mag voor deel B! 098uo 098uo
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #93 Gepost op: 23 april 2012, 22:37:49
Vandaag te horen gekregen dat ik door mag voor deel B! 098uo 098uo

Gefeliciteerd  O0
Zet hem op bij de volgende ronde!
Senior GGP / Oost-Brabant


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #94 Gepost op: 25 april 2012, 14:43:01
Vraagje: wij zitten nu in de VS en wachten met smart op het psychologisch rapport. Het zou 2 a 3 weken duren, maar die tijd is verstreken. Komt het aangetekend en heeft onze `postopruimer` dat misschien gemist? Of komt het met de normale post en moeten we geduld hebben?
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #95 Gepost op: 25 april 2012, 14:48:09
Het rapport komt met de gewone post (wel een grote envelop dus lastig over het hoofd te zien). En let niet te veel aan de tijd die zij op hebben gegeven. Mijn eerste rapport kwam pas een week later binnen, mijn 2e rapport kwam zelfs een week eerder binnen. Dat wil ook niks zeggen over de uitslag, ik ken mensen die bijna het dubbele moesten wachten en een goed resultaat kregen en ook omgekeerd en weer visa versa.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #96 Gepost op: 25 april 2012, 14:55:42
Grrrrrrr :) Dank je. Ik ben iemand met weinig geduld, hahaha. Gelukkig heeft zoonlief meer geduld.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #97 Gepost op: 30 april 2012, 18:51:15
Helaas heeft mijn zoon deel B niet gehaald. 1 ding niet goed gescoord, communicatiestoornis tussen psycholoog en zoon ;) Hij zit er gelukkig niet echt mee, is wel erg teleurgesteld door iets dat hem tot vorig jaar parten speelde nu werd opgevat door de psycholoog als nog huidig probleem zijnde. Voor de rest scoorde hij op alle onderdelen prima. Volgend jaar gaat hij er weer voor.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #98 Gepost op: 23 mei 2012, 20:51:49
Zonde dat het op 1 punt stuk gelopen is. Hopelijk volgend jaar een andere psycholoog die het wel goed weet in te schatten. ;)
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #99 Gepost op: 23 mei 2012, 21:38:08
Hij baalt stiekem wel enorm. Maar zo is het nu eenmaal. Gelukkig is hij ook wel rationeel. Volgend jaar zal hij het 'probleem' anders uitleggen, wellicht dat dat helpt ;)
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear