Vraag over de sollicitatie bij Politie

Auteur Topic: Vraag over de sollicitatie bij Politie  (gelezen 34303 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #20 Gepost op: 8 november 2011, 23:44:35
Is een zwemdiploma werkelijk verplicht?

Wat de rest al aangeeft, een diploma of zwemtest. Tijdens de opleiding volg je een proeve reddend zwemmen en dat wordt geen succes als je voor het eerst in een zwembad stapt.  ::)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #21 Gepost op: 9 november 2011, 00:07:49
Wat de rest al aangeeft, een diploma of zwemtest. Tijdens de opleiding volg je een proeve reddend zwemmen en dat wordt geen succes als je voor het eerst in een zwembad stapt.  ::)
Ik moet je toegeven dat ik het niet meer herinneren toen ik mijn 3 haalde (A>B>C>1>2>3), en dat bleek toen ik enkele dagen terug het 'diepe' in sprong. Leuk die diploma's, maar blijkbaar had ik in de tussentijd meer moeten oefenen. Het hebben van zo'n papiertje zegt dus niets over je kunnen van nu (ja, van 10 jaar terug... e050)


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #22 Gepost op: 9 november 2011, 00:19:31
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #23 Gepost op: 9 november 2011, 00:30:06
Ik moet je toegeven dat ik het niet meer herinneren toen ik mijn 3 haalde (A>B>C>1>2>3), en dat bleek toen ik enkele dagen terug het 'diepe' in sprong. Leuk die diploma's, maar blijkbaar had ik in de tussentijd meer moeten oefenen. Het hebben van zo'n papiertje zegt dus niets over je kunnen van nu (ja, van 10 jaar terug... e050)

Eens, maar net als fietsen verleer je het zwemmen niet, al kan het na zo'n tijd toch weer onwennig zijn, de basistechnieken beheers je.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #24 Gepost op: 9 november 2011, 10:54:55
Net even naar het zwembad gebeld, en hun kunnen hem waarschijnlijk vanuit het systeem voor me uitprinten 098uo
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #25 Gepost op: 9 november 2011, 22:08:16
Net terug van de intake + voorlichting! Uitslag, ben door naar deel A van de Selectie. (Wel met de hakken over de sloot  e050) Ik moet meer aan me Nederlandse taal gaan werken, schriftelijk en mondelings.. Dat was op een matig niveau.. Verder ga ik nu hard trainen voor de sporttest!  8)

Zwemdiploma's, geloofden ze zonder het te zien trouwens..  :)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #26 Gepost op: 9 november 2011, 22:15:06
Net terug van de intake + voorlichting! Uitslag, ben door naar deel A van de Selectie. (Wel met de hakken over de sloot  e050) Ik moet meer aan me Nederlandse taal gaan werken, schriftelijk en mondelings.. Dat was op een matig niveau.. Verder ga ik nu hard trainen voor de sporttest!  8)

Zwemdiploma's, geloofden ze zonder het te zien trouwens..  :)

Gefeliciteerd.

Nu weet je iig waar je aan moet werken. Succes met deel A.


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #27 Gepost op: 9 november 2011, 22:48:19
Net terug van de intake + voorlichting! Uitslag, ben door naar deel A van de S selectie. (Wel met de hakken over de sloot  e050) Ik moet meer aan me mijn Nederlandse taal gaan werken, schriftelijk en mondelings.. Dat was op een matig niveau.. Verder ga ik nu hard trainen voor de sporttest!  8)

Zwemdiploma's, geloofden ze zonder het te zien trouwens..  :)

Graag gedaan  ;)

En gefeliciteerd uiteraard  :)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #28 Gepost op: 10 november 2011, 16:30:37
Dankjewel. :) Ik ben net bij de Opticien geweest voor de visueis. Nu heb ik een bril, waarmee ik alles perfect zie, en geen problemen mee heb. Alleen nu heb ik zonder bril 0,15 ipv 0,25.. Kan dit een probleem zijn?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Winterschläfer

  • Centralist Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
Reactie #29 Gepost op: 10 november 2011, 16:35:27
Nee, dat lijkt mij geen probleem. Heel veel succes met je sollicitatie!