Vraag over de sollicitatie bij Politie

Auteur Topic: Vraag over de sollicitatie bij Politie  (gelezen 34326 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #40 Gepost op: 12 november 2011, 01:22:09
Hmm oke, ja ik ben 18, en op me 25e kan het gelaserd worden. Dan zou dat pas in 2018 plaats gaan vinden..  ::)

Waarom pas na 7 jaar ? 18+ jaar, 2-3 jaar ongeveer zelfde sterktes, en goede testuitslag bij kliniek en je kunt zo een behandeling ondergaan. Heb nu al een aantal familieleden die het hebben laten doen, waarvan 2 op hun 19e.


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #41 Gepost op: 17 november 2011, 23:51:35
ook ik heb gesolliciteert bij de politie en ik mag door!
en aan mij werd ook de vraag gesteld om mijn zwemdiploma's mee te nemen.
heeft iemand nog tips om te oefenen voor de intelligentietest?


alvast bedankt!
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Winterschläfer

  • Centralist Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
Reactie #42 Gepost op: 18 november 2011, 16:11:34
Waarom zou je oefenen voor een intelligentietest? Dan is de meting niet betrouwbaar meer :)


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #43 Gepost op: 18 november 2011, 16:17:05
waarom zou ik niet oefen en afvallen bij de intelligentietest? dat is het zelfde als niet oefenen voor de sporttest omdat dan de meting niet betrouwbaar is.....
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #44 Gepost op: 18 november 2011, 17:12:54
waarom zou ik niet oefenen?met gevolg om aftevallen bij de intelligentietest? dat is het zelfde als niet oefenen voor de sporttest omdat dan de meting niet betrouwbaar is.....
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #45 Gepost op: 18 november 2011, 17:19:50
Je zou eens kunnen kijken bij neurocampus.nl

Heb het zelf niet gedaan, maar heb er wel verhalen over gehoord. De test bij Deel A is puur om te kijken wat ongeveer jouw IQ is.


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #46 Gepost op: 18 november 2011, 17:24:15
Je zou eens kunnen kijken bij neurocampus.nl

Heb het zelf niet gedaan, maar heb er wel verhalen over gehoord. De test bij Deel A is puur om te kijken wat ongeveer jouw IQ is.
Geweldig dankjewel zit er nu op te kijken en kan lekker oefenen!
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Winterschläfer

  • Centralist Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
Reactie #47 Gepost op: 18 november 2011, 18:47:50
waarom zou ik niet oefen en afvallen bij de intelligentietest? dat is het zelfde als niet oefenen voor de sporttest omdat dan de meting niet betrouwbaar is.....
Niet echt. Met het oefenen voor de sporttest train je je conditie. Met het oefenen voor een intelligentie test, haal je niet je intelligentie omhoog, maar slechts de gewenning aan cijferreeksen etc.


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #48 Gepost op: 18 november 2011, 18:50:16
Niet echt. Met het oefenen voor de sporttest train je je conditie. Met het oefenen voor een intelligentie test, haal je niet je intelligentie omhoog, maar slechts de gewenning aan cijferreeksen etc.

Klopt helemaal! @brandweerman511: Je moet het inderdaad zien als een soort 'opfriscursus'.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #49 Gepost op: 18 november 2011, 23:07:10
Niet echt. Met het oefenen voor de sporttest train je je conditie. Met het oefenen voor een intelligentie test, haal je niet je intelligentie omhoog, maar slechts de gewenning aan cijferreeksen etc.

Maar, en dat is door mij ondervonden, kan het wel degelijk een heel groot verschil in de uitslag zijn die je op de cijferreeksen haalt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein