'Uniform politie werkt provocerend'

Auteur Topic: 'Uniform politie werkt provocerend'  (gelezen 6846 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #20 Gepost op: 26 oktober 2011, 23:20:36
Haha, ja met vrede vlaggetjes erop zeker :)

Natuurlijk.
Een Nederlandse vlaggetje mag niet want dat kan heeeeeeel makkelijk opgevat worden als provocerend.
http://www.scholieren.com/werkstukken/23675
http://frontpage.fok.nl/nieuws/184001/1/1/50/verbod-vlag-op-schooltas-was-dringend-advies.html
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #21 Gepost op: 4 november 2011, 15:19:00
'' Brinkman onthult in het dubbelinterview ook dat hij niet welkom is bij de Amsterdamse korpschef Bernard Welten. “Zolang Welten mij als PVV-Kamerlid weigert mee te laten lopen bij een werkbezoek, weet ik wel hoe de vlag erbij hangt.''

Brinkman was natuurlijk inspecteur in A-A toen hij de politiek in ging, met een terugkeer garantie. Nadat hij openlijk heeft afgegeven op de HC is hem dat uiteraard niet in dank afgenomen door de HC. Dus die verhoudingen zijn dus niet echt heel erg goed te noemen.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #22 Gepost op: 5 november 2011, 15:45:53
Brinkman was natuurlijk inspecteur in A-A toen hij de politiek in ging, met een terugkeer garantie. Nadat hij openlijk heeft afgegeven op de HC is hem dat uiteraard niet in dank afgenomen door de HC. Dus die verhoudingen zijn dus niet echt heel erg goed te noemen.

 098uo Kan leuk worden want volgens mij heeft Welten al jaren politieke ambities.... zal wel niet voor de PVV zijn dan  098uo
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens