Een kijkje achter de schermen van van de Politieacademie opleidingslocatie Eindhoven

Auteur Topic: Een kijkje achter de schermen van van de Politieacademie opleidingslocatie Eindhoven  (gelezen 2590 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
De opleidingslocatie Eindhoven van de Politieacademie

door Kombijdepolitie op 27 okt 2011

Een kijkje achter de schermen van de Politieacademie in Eindhoven


Samen sterk in de hulpverlening!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Volgens mij zit je in de herrie achter een computer te genieten van de etenslucht van de collega's verderop. Leuk concept, dat 'open'...


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Volgens mij zit je in de herrie achter een computer te genieten van de etenslucht van de collega's verderop. Leuk concept, dat 'open'...

Tja inderdaad... Volgensmij krijg je het heen en weer van al die plateau's door elkaar en dergelijke, doe mij maar een rustige werkomgeving.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Volgens mij zit je in de herrie achter een computer te genieten van de etenslucht van de collega's verderop. Leuk concept, dat 'open'...

Ik zou er ook niet vrolijk van worden. Lijkt me een stuk lastiger als jij je wilt/moet concentreren voor een specifiek iets.
Niet iedereen kan tenslotte tegen veel rumoer om zich heen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen