Uitschuifbare wapenstok

Auteur Topic: Uitschuifbare wapenstok  (gelezen 206370 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #430 Gepost op: 1 april 2018, 20:39:23
Hartje zomer, 30+ graden dan spot ik er nog wel eens een zonder vest buiten :-X

Het is nou niet het beste vest op de markt.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #431 Gepost op: 2 april 2018, 10:09:44
Het is nou niet het beste vest op de markt.
Je kunt helaas niet altijd in alles het beste zijn, maar vind niet dat dat een reden is om het dan maar niet te gebruiken. Zeker als daar gewoon regels over gemaakt zijn.

Er zal ongetwijfeld een beter wapen zijn dan de P99, maar die draag ik ook elke dag. Er zullen ongetwijfeld betere ondershirts zijn, maar die draag ik ook elke dag. Er zullen ongetwijfeld betere sokken zijn, maar die draag ik ook elke dag.

enz. enz. enz.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #432 Gepost op: 2 april 2018, 17:33:50
Je kunt helaas niet altijd in alles het beste zijn, maar vind niet dat dat een reden is om het dan maar niet te gebruiken. Zeker als daar gewoon regels over gemaakt zijn.

Er zal ongetwijfeld een beter wapen zijn dan de P99, maar die draag ik ook elke dag. Er zullen ongetwijfeld betere ondershirts zijn, maar die draag ik ook elke dag. Er zullen ongetwijfeld betere sokken zijn, maar die draag ik ook elke dag.

enz. enz. enz.

De P99 zal zijn taak wel keurig volbrengen. Echter van het vest ben ik dat niet zeker. Ik zou er ook zeker geen 100% op vertrouwen dat dit vest uberhaupt iets tegenhoudt wat groter is dan een aardappelschilmesje.


guest16442

  • Gast
Reactie #433 Gepost op: 2 april 2018, 22:14:16
Het vest niet, maar het kevlar wel.




tazbrw

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 392
Reactie #435 Gepost op: 14 april 2018, 11:45:45
[..]

Ik kreeg ook behoorlijke heup- en rugklachten sinds de overstap naar de P99q. Zat nooit echt lekker in de Touran en de Volvo was al helemaal prut. Ik heb er twee maanden op moeten wachten maar mijn beenholster is een verlichting voor mijn rug en heup. Zeker bij lang staan of lang zitten scheelt het enorm.

[..]

Eigenlijk hangt je wapen als nog aan je koppel. De beenbandjes zijn alleen maar om het holster op z'n plek te houden. (Zijn de ervaringen van de collega's hier.)
Kom je niet in aanmerking voor een brede koppel? Die pakt wel je rug- en heupklachten aan
Groeten,  Tazbrw


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #436 Gepost op: 17 april 2018, 22:43:12
Zijn er al mensen begonnen met de opleiding?
"Waakzaam & Dienstbaar"


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #437 Gepost op: 18 april 2018, 21:51:43
Nee, bij ons heeft IBT wel aangekondigd dat hij landelijk in IBT dag 3 uitgeleverd gaat worden :).
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


tazbrw

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 392
Reactie #438 Gepost op: 20 april 2018, 11:40:40
Nee, bij ons heeft IBT wel aangekondigd dat hij landelijk in IBT dag 3 uitgeleverd gaat worden :).

Juni/Juli beginnen de eerste lessen voor de Eenheid Rotterdam, begreep dat van het IBT hier.
Groeten,  Tazbrw


kennygriens

  • Surveillant Vrijwillige Politie en in Opleiding tot Hoofdagent
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #439 Gepost op: 23 april 2018, 14:26:24
Nee, bij ons heeft IBT wel aangekondigd dat hij landelijk in IBT dag 3 uitgeleverd gaat worden :).

en ik begreep dat de klas die in mei gaat starten al direct met de nieuwe wapenstok gaat werken .
de rest indderdaad in blok  3 IBT


grts