Uitschuifbare wapenstok

Auteur Topic: Uitschuifbare wapenstok  (gelezen 205674 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #520 Gepost op: 27 oktober 2018, 20:41:36
Ik heb afgelopen week de opleiding gehad. Vind het een mooi wapen. Ligt lekker in de hand, slaat goed en maakt indruk bij uitklappen.
Bij ons werd ook vooral vaak herhaald dat het ook gaan om 'testen' van de stok. Qua gebruik, slagen etc. etc.
Helaas moest ook ik na IBT de stok weer inleveren. We lopen kennelijk achter met de uitrol...


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #521 Gepost op: 28 oktober 2018, 16:18:47
Voor wat ik begrepen heb lopen we juist vóór met de uitrol. De leverancier heeft afspraken gemaakt met de werkgever over de te leveren stuks. Alleen de eenheden zijn alvast begonnen met verstrekken van de stokken voordat de voorraad compleet was. Daarom zijn er steeds 'tekorten'.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #522 Gepost op: 29 oktober 2018, 11:00:25
Voor wat ik begrepen heb lopen we juist vóór met de uitrol. De leverancier heeft afspraken gemaakt met de werkgever over de te leveren stuks. Alleen de eenheden zijn alvast begonnen met verstrekken van de stokken voordat de voorraad compleet was. Daarom zijn er steeds 'tekorten'.
Klopt. Wat zullen we ervan zeggen... iets met eilandjespolitiek
Hobby Bobby eenheid Den Haag


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #523 Gepost op: 29 oktober 2018, 14:38:41
Voor wat ik begrepen heb lopen we juist vóór met de uitrol. De leverancier heeft afspraken gemaakt met de werkgever over de te leveren stuks. Alleen de eenheden zijn alvast begonnen met verstrekken van de stokken voordat de voorraad compleet was. Daarom zijn er steeds 'tekorten'.

Precies dit. Veel collega's negatief over de leverancier of over 'de organisatie' die zou niet vooruitdenken etc. Terwijl juist de eenheden - tegen de afspraken in - voor de zomer veel te veel collega's hebben opgeleid, met dit als gevolg.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #524 Gepost op: 25 november 2018, 13:39:27
Door controles door de Chinese overheid in de fabriek waar de wapenstokken gemaakt worden is de productie stil gelegd.
Nu lopen de leveringen achter op schema.

Mag ik even lachen....on-voor-stel-baar.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #525 Gepost op: 8 december 2018, 21:21:43
Ik heb afgelopen week de opleiding gehad. Vind het een mooi wapen. Ligt lekker in de hand, slaat goed en maakt indruk bij uitklappen.
Bij ons werd ook vooral vaak herhaald dat het ook gaan om 'testen' van de stok. Qua gebruik, slagen etc. etc.
Helaas moest ook ik na IBT de stok weer inleveren. We lopen kennelijk achter met de uitrol...
Als aanvulling op mijn bericht hierboven; ik heb afgelopen week mijn nieuwe wapenstok mogen ophalen.