Project Standby-IM (Incident management)

Auteur Topic: Project Standby-IM (Incident management)  (gelezen 5478 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #20 Gepost op: 6 oktober 2011, 19:36:00
ennuh....jij staat daar op de weg, met je rug naar het verkeer, zonder dekking een foto te maken ???   :o  :'(
Over welke foto's heb jij het? want als jij het over het 2e incident heb zijn al die foto's zo te zien vanuit
de bergauto gemaakt. Bij het eerste incident zijn er wel een aantal foto's buiten gemaakt echter zijn die
na de RWS en V50 gemaakt.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #21 Gepost op: 6 oktober 2011, 20:19:10
Dit schreef Denkweb;
De WIS had wel netjes zijn jas dicht mogen doen :p


Is dit niet iets van natrappen na een ervaren collega(bart)????,vind ik wel jammer wel foto's maken met de rug richting het verkeer.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #22 Gepost op: 6 oktober 2011, 20:55:14
Nee hoor. We zijn zeer blij met Bart. Maar het is wel zijn eigen veiligheid... toch?  ;)


Maple

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #23 Gepost op: 7 oktober 2011, 19:52:14
Ik zie het niet als natrappen. Er wordt geopperd dat het een ervaren collega betreft, wat ik gelijk aanneem. Echter doet zich vaak de situatie voor dat men makkelijker (of slordiger) wordt naarmate er meer ervaring of routine in bepaalde werkzaamheden wordt verkregen.

Niets mis mee, heeft iedereen (ook ik ;) ) wel eens last van.

Ik zie het daarom ook meer als feedback.