gezocht: betaalde strandwachten V/M voor zomerseizoen 2005

Auteur Topic: gezocht: betaalde strandwachten V/M voor zomerseizoen 2005  (gelezen 3392 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

andresboot

  • Gast
Gepost op: 31 december 2004, 10:45:25
meer info: www.paal13.com

Gezocht: Strandwachten V/m voor zomerseizoen 2005

sluiting 31-03-2005

Functie omschrijving:
Reddingsbrigade "Paal 13" Callantsoog is voor aankomend zomerseizoen 2005 van 1 juni tot en met 18 september (ondervoorbehoud) op zoek naar STRANDWACHTEN V/M. Wij zijn op zoek naar kandidaten die minimaal 4 weken aaneengesloten binnen deze periode beschikbaar zijn.
Als strandwacht vervul je een belangrijke sociaal maatschappelijke rol voor onze lokale samenleving. Je taak is in de ruimste zin van het woord; verdrinking en andere ongevallen voorkomen op zee en op het strand. Je bent een teamplayer en functioneert in een professionele organisatie met professionele middelen, maar ons verenigingsleven vind je ook belangrijk. Je zal voornamelijk preventieve werkzaamheden uitvoeren.Deze kunnen bestaan uit loop-, vaar- en rijpatrouilles. Tevens dien je eerste hulp te kunnen verlenen. Daarnaast is het belangrijk dat je een 'open oog en oor' hebt, zodat je adequaat kan anticiperen op bepaalde situaties.

Functie eisen:
Jonge enthousiaste en vooral sportieve mensen die houden van en kunnen zwemmen (!!!!!), bij voorkeur STUDENTEN in de leeftijd van 18 t/m 22 jaar. K.N.B.R.D. brevetten, rijbewijs (!!), E.H.B.O. diploma, reanimatie certificaat en reddingsbrigade ervaring zijn gewenst, MAAR GEEN PRÉ! Wij bieden de mogelijkheid voorafgaande aan het seizoen om deel te nemen aan een trainingsweekend op het strand. Tijdens dit weekend zullen alle aspecten van het functioneren als strandwacht je bij gebracht worden, waarbij theorie en praktijk geïntegreerd zijn. Daarnaast kan je een reanimatie certificaat behalen en leer je omgaan met het toedienen van medicinale zuurstof.
Dus ook als je geen ervaring hebt bij een reddingsbrigade, maar je profiel voldoet wel aan onze andere wensen, dan maak je een grote kans om aangenomen te worden.

Tevens voert Reddinsbrigade 'Paal 13' Callantsoog & Groote Keeten een actief beleid om het vrouwelijke personeelsbestand te vergroten.

Wij bieden:
Een interne (verkorte) opleiding tot strandwacht.
Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Een salaris boven het min. loon op basis van 36 uur per week. Aanmelding bij ons collectieve ziekenfonds voor de betreffende dienstperiode. Een onvergetelijke zon, zee en strand ervaring. Strandwacht-, rij- en vaaropleidingen. Eventueel een gratis slaapplaats voor de betreffende dienstperiode. En veel gezelligheid tijdens en na de diensttijd.
Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om deel te nemen aan de strandwachtopleidingen: K.N.B.R.D. Strandwacht, Strandwacht A en Strandwacht B in de zomer.

Dienstverband:
Tijdelijk/ Vakantiewerk

Voorwaarden:
-Solliciteer alleen als je profiel overeenkomt met onze functie eisen
-Alleen schriftelijke en gemotiveerde sollicitaties i.c.m. CV worden in behandeling genomen
-Alleen kandidaten die minimaal 4 weken beschikbaar zijn worden in behandeling genomen
-Vermeld je periode van beschikbaarheid in weeknummers
-Verplichte deelname aan het sollicitatiegesprek voor strandwachten op 9 of 10 april 2005
-Indien nodig verplichte deelname aan de conditie test op 16 april 2005
-Verplichte deelname aan trainingsweekend op 27/28/29 mei 2005



Solliciteren:
Stuur je gemotiveerde sollicitatiebrief + CV inclusief vermelding van je periode waarin je beschikbaar bent in weeknummers ALLEEN via de e-mail naar: vacature@paal13.com

meer informatie:
www.paal13.com of neem telefonisch contact op met het bestuurslid Human Resource Management dhr. drs. A.W.J. Boot 06-17.700.369

NB. Bovenstaande vacature kan tussentijds gewijzigd worden. Tevens kunnen er geen rechten ontleend worden aan deze vacature beschrijving. Aquisitie van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.




Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #1 Gepost op: 31 december 2004, 20:01:37
meer info: www.paal13.com



Functie eisen:
Jonge enthousiaste en vooral sportieve mensen die houden van en kunnen zwemmen


Dat is wel jammer: Je moet kunnen zwemmen... :(

Henk


bAdemArk

  • Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #2 Gepost op: 1 januari 2005, 18:47:49
Binnenkort gaat de sollicitatiebrief voor Den Helder de deur weer uit!

 ;D

bAdemArk

http://reddingsbrigade.trefnet.nl


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #3 Gepost op: 1 januari 2005, 19:24:27
Ook stichting Medical Rescue.NL zoekt ook vrijwilligers voor de de waterrescue team en evementen first responders team voor het komende zomer seizoen.

Ik moet zeggen dat paal 13 een nette sollicitatie procedure heeft.. en dat ze volgens mij nog verder professionaliseren.. me complimenten.


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #4 Gepost op: 2 januari 2005, 00:22:53
Dit hebben de meerdere kustbrigades een dergelijke procedure.

9910001
9910001


Redheadkingpin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 293
Reactie #5 Gepost op: 2 januari 2005, 16:13:16
loopt lekker die zin... 9910001  ;)

Paal 13 heeft inderdaad nu een goed ontwikkeld HRM-beleid.
Wil je meer over weten kan je contact opnemen met de webmaster van www.paal13.com

De informatie is beschikbaar voor andere reddingsbrigades. zie ook het documentcenter op de site.


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #6 Gepost op: 2 januari 2005, 17:12:18
ik ben benieuwd naar het verschil?


bAdemArk

  • Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #7 Gepost op: 2 januari 2005, 17:19:24
Bij Paal13 slaap je wel lekker op de strandpost! Dat is pas relaxed wakker worden.... ik heb het (gelukkig) mogen proeven!
 :)

bAdemArk


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #8 Gepost op: 2 januari 2005, 18:00:16
Bij Paal13 slaap je wel lekker op de strandpost! Dat is pas relaxed wakker worden.... ik heb het (gelukkig) mogen proeven!
 :)

bAdemArk

Dat vind ik juist een heel groot nadeel!
  Ta


bAdemArk

  • Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #9 Gepost op: 2 januari 2005, 19:06:20
Dat vind ik juist een heel groot nadeel!

Ik ook, maar ik ben eens een nachtje blijven slapen... buiten het seizoen... en het is wel erg leuk om dan uit je bed te stappen, de zee te horen en zien!

's Zomers hoor ik op de camping (stukje noordelijker) de zee ook, maar de zee erbij zien is wel erg mooi hoor!  ;D

bAdemArk