hap roermond - weert

Auteur Topic: hap roermond - weert  (gelezen 6214 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

V-V

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 6 januari 2005, 00:29:31
Nee, ik geloof niet in dergelijke pesterijtjes. Kijk even in het onderwerp over de uitleg en bevoegdheden van HAP-voertuigen dat ik enkele weken geleden heb gepost. Daaruit blijkt dat er tal van discussies lopen/liepen binnen de politie-gelederen. Duidelijkheid is er blijkbaar zeer zeker nog niet. Tel daarbij op dat in de betreffende regio sinds de start van het HAP-project gereden is met gele kentekenplaten en nu ineens met blauwe, tja, dat zal bij een aantal agenten toch vraagtekens oproepen. Niet iedereen praat dagelijks met de mensen van de ambu. En aangezien ik zelf ook niet precies op de hoogte was van de (datum van)overschakeling, terwijl ik over het algemeen -zeker in de RAV-noord Limburg- toch vrijwel alle nieuwtjes mee krijg, vind ik dat ook niet zo vreemd. Maar om nou te gaan roepen van persterijtjes, nee, daar geloof ik niet zo in.

Maar hebben deze mensen niks beters te doen dan hap auto's en ambulances aan de kant te zetten!!!
Ja sorry hoor ik merk dat ik me er steeds meer aan gaan storen aan het gedrag van de Nederlandse politie.
Heel nederland gaat na de klote en wat doen zei gaan andere hulpdiensten aanhouden en controleren ja sorry hoor ik heb hier dus echt geen woorden voor!!


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #11 Gepost op: 6 januari 2005, 15:12:22
Maar hebben deze mensen niks beters te doen dan hap auto's en ambulances aan de kant te zetten!!!
Ja sorry hoor ik merk dat ik me er steeds meer aan gaan storen aan het gedrag van de Nederlandse politie.
Heel nederland gaat na de klote en wat doen zei gaan andere hulpdiensten aanhouden en controleren ja sorry hoor ik heb hier dus echt geen woorden voor!!
En hoe komt dat? Doordat de politiek 60 verschillende eisen stelt en allerlei wazige regelgeving opsteld, en van de politie wordt verwacht dat ze en tig duizend bonnen schrijven en meer boeven vangt en meer service levert en bij elk wissewasje wat iemand bedenkt iets gaat regelen....en dan moeten er keuzes gemaakt worden....als die keuzes je niet bevallen, ga dan in den haag lopen zeiken en laat de politie gewoon het werk doen wat ze opgedragen wordt.....


Ow...nog even een toevoeging, registreer jezelf even, heb je een hoop voordeel van...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #12 Gepost op: 6 januari 2005, 17:54:48
Net werd er een kenteken opgevraagd, op naam van Medi-taxi. De politieagent was verbaasd over de blauwe kentekens... ::)

Christian


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #13 Gepost op: 6 januari 2005, 18:26:43
In Utrecht en omstreken is het al een normaal straatbeeld geworden die blauwe kentekens op de gele wagens van medi taxi. Maar kan me wel voorstellen dat ze in andere regio's waar het sinds kort is misschien nog wat raar op kijken.


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #14 Gepost op: 6 januari 2005, 18:32:32
Zeeland heeft het toch al geruime tijd op deze manier, dus vondt het daarom wat vreemd. Ook de meldkamer wist het niet zo. En andere surveillanceauto's zeiden ook niet van: dat zit zo! :P

Christian


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #15 Gepost op: 6 januari 2005, 18:45:08
Zeeland heeft het toch al geruime tijd op deze manier, dus vondt het daarom wat vreemd. Ook de meldkamer wist het niet zo. En andere surveillanceauto's zeiden ook niet van: dat zit zo! :P

Christian
Dan zie je iig dat de politie niet bezig is met HAP-autotjes pesten......nieuwsgierigheid is volgens mij geen slechte eigenschap...en je moet maar net zo'n autotje tegenkomen....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-