Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping

Auteur Topic: Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping  (gelezen 262818 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #130 Gepost op: 23 november 2011, 19:37:34
Tevens zijn alle kleuren die je nu gebruikt hebt ook in reflectie beschikbaar. Zelfs zwart is in reflectie beschikbaar. Waardoor je alles in reflectie uit zou kunnen voeren. Is tevens goede bescherming voor de auto lak.

De diamond grade folie is alleen wel dikker dan de folie die nu op de auto's zit. Dus zal het bestickeren mogelijk meer tijd en moeite kosten.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #131 Gepost op: 23 november 2011, 20:06:51
Ik vind de motor perfect gelukt. Knap werk.  O0
(zal onze motormuis blij mee zijn) Misschien nog een oranje spartbordje voor?  :P
 
De geel-groene ambulance uit Duitsland vind ik wat minder. (te weinig afwisseling)
De Batenburg met oranje strepen onder en boven vind ik prima.

Ik denk dat wat Jerommeke zegt over het 1 Europa misschien wel waar is maar wie houdt zich hier nu werkelijk aan.
Als je b.v. naar Frankrijk, Duitsland kijkt dan zie ik daar totaal geen overeenkomsten in.
En zoals zo vaak, we hoeven niet altijd naar de pijpen te dansen van wat Europa wil?  :)
V.w.b. de sirene geef ik Jerommeke meteen gelijk. Alles beter dan die Tatu-sirene die we hier nu hebben.  0098
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #133 Gepost op: 23 november 2011, 20:52:14
@ FlyingDutchman

Je bent heel goed bezig. 100 punten. O0  O0 Ik hou hier wel van, kijken wat de mogelijkheden zijn en of het realistisch en haalbaar is.

Kan je niet een proberen een Touran in Batenburg-striping te maken met de politie kleuren(oranje/blauw) icm met fluo oranje bumpers voor en achter. Ben erg benieuwd hoe dit er uitgaat zien.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #134 Gepost op: 23 november 2011, 20:53:12
@ FlyingDutchman

Je bent heel goed bezig. 100 punten. O0  O0 Ik hou hier wel van, kijken wat de mogelijkheden zijn en of het realistisch en haalbaar is.

Kan je niet een proberen een Touran in Batenburg-striping te maken met de politie kleuren(oranje/blauw) icm met fluo oranje bumpers voor en achter. Ben erg benieuwd hoe dit er uitgaat zien.
Tja.. Hoe wil je hem? helemaal battenburg of alleen een lijn


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #135 Gepost op: 23 november 2011, 21:01:19
Tja.. Hoe wil je hem? helemaal battenburg of alleen een lijn

Net als de engelse politie. Dat is helemaal als ik het goed heb. Zal even kijken naar een plaatje op het forum.


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #136 Gepost op: 23 november 2011, 21:23:14
@ FlyingDutchman

Je bent heel goed bezig. 100 punten. O0  O0 Ik hou hier wel van, kijken wat de mogelijkheden zijn en of het realistisch en haalbaar is.

Kan je niet een proberen een Touran in Batenburg-striping te maken met de politie kleuren(oranje/blauw) icm met fluo oranje bumpers voor en achter. Ben erg benieuwd hoe dit er uitgaat zien.

OK, zal even kijken.

Intussen heb ik even een scoop binnen: jouw nieuwe dienstfiets staat op het bureau, hoor ik net, ze moeten alleen nog even de radiokoffer en signalering monteren (komen ze morgen doen):

Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #137 Gepost op: 23 november 2011, 21:32:31
OK, zal even kijken.

Intussen heb ik even een scoop binnen: jouw nieuwe dienstfiets staat op het bureau, hoor ik net, ze moeten alleen nog even de radiokoffer en signalering monteren (komen ze morgen doen):



Toppie. Was het maar waar dat er morgen een klaar staat voor mij. Dan hoor je me de rest van het jaar niet meer.

ik zou de zijkoffer toch anders doen, ben alleen nog even over aan het brainstormen. Hou dit vast..........


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #138 Gepost op: 23 november 2011, 21:40:54
Even héél snel gedaan..



Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #139 Gepost op: 23 november 2011, 21:42:33
Vindt ik de ambulance battenburg toch mooier :D