Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌

Auteur Topic: Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌  (gelezen 367173 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

erdebee

  • EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 593
    • Erdebees website
Reactie #80 Gepost op: 12 december 2011, 14:34:12
Ik kan me er wel wat bij indenken zoals je het verteld maar toch wil het er bij op de een of andere manier niet in dat het
niemand 6 uur lang is opgevallen. Want als je daar 6 uur lang zo bij ligt en niemand ziet het vind ik best bizar.
Waarschijnlijk wel opgemerkt, maar tegenwoordig zijn er te veel mensen die denken "Een ander zal wel al gebeld hebben"...
Ik zou, was het me opgevallen, ook gestopt zijn. En als dat niet kan, gewoon bellen. Beter dat er 10 keer gebeld wordt dan dat er niet gebeld wordt, zoals hier blijkbaar is gebeurd.


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #81 Gepost op: 12 december 2011, 18:20:36
Waarschijnlijk wel opgemerkt, maar tegenwoordig zijn er te veel mensen die denken "Een ander zal wel al gebeld hebben"...

En dat mede door de centralist van 112:   2x meegemaakt dat ik als antwoord kreeg in de trant van: "pfff, ja, ja dat weten we, u bent de zoveelste al die belt"
Niet dat dat mij weerhoud om, in z'n geval, 112 te bellen maar ik begrijp dat mensen hierdoor van af zien om te bellen


Wat ik vreemd vind van het verhaal; is dat de bestuurder kan verklaren dat die daar 6 uur heeft gelegen....
Als ik de bestuurder was geweest had ik constant op de claxon gedrukt,    of was kapot gegaan door de klap................


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #82 Gepost op: 13 december 2011, 00:46:09
En dat mede door de centralist van 112:   2x meegemaakt dat ik als antwoord kreeg in de trant van: "pfff, ja, ja dat weten we, u bent de zoveelste al die belt"
Niet dat dat mij weerhoud om, in z'n geval, 112 te bellen maar ik begrijp dat mensen hierdoor van af zien om te bellen


Wat ik vreemd vind van het verhaal; is dat de bestuurder kan verklaren dat die daar 6 uur heeft gelegen....
Als ik de bestuurder was geweest had ik constant op de claxon gedrukt,    of was kapot gegaan door de klap................

Naast het gegeven dat de lokatie voor het voorbij rijdende verkeer erg slecht zichtbaar is, ligt er een druk bezocht hotel vrijwel direct naast de PvO. Helaas deed de claxon het niet meer (de accu was door de klap los gerukt) maar de bestuurder had zijn telefoon gewoon op zak.... Zeer speculatief maar het zou dus ook zo maar kunnen zijn dat de bestuurder een andere reden had om niet gevonden te willen worden  ::)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #83 Gepost op: 28 december 2011, 23:47:32
Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2703305/ring-amsterdam-deels-dicht-kettingbotsing.html

Ring Amsterdam deels dicht na kettingbotsing
Laatste update:  28 december 2011 18:01 info Bekijk op de kaart
AMSTERDAM - Het westelijke deel van de ringweg rond Amsterdam (A10) is woensdag aan het einde van de middag deels afgesloten nadat een aantal auto's op elkaar botste ter hoogte van afslag Osdorp.

Dat meldt de ANWB woensdag. De bond adviseert automobilisten richting Zaandam daarom om de Coentunnel te mijden, en in plaats daarvan via de ring-Zuid en de Zeeburgertunnel te rijden.

Volgens een politiewoordvoerder raakte bij de aanrijding een persoon gewond. Drie rijstroken zijn afgesloten.

Ook werd rond de plaats van het ongeval een man aangehouden, die door een aantal rode kruizen was gereden. Toen de politie hem staande hield om proces-verbaal op te maken, ging hij de agenten te lijf. Bij zijn aanhouding is pepperspray gebruikt.

 098uo
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #84 Gepost op: 29 december 2011, 20:27:21
Jij zeker of die lange.   >:D >:D


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #85 Gepost op: 29 december 2011, 22:39:34
Jij zeker of die lange.   >:D >:D

Ik niet. Ik lig ziek thuis 998765


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #86 Gepost op: 29 december 2011, 23:55:19
Jij zeker of die lange.   >:D >:D
nee ik niet (helaas of gelukkig) maar hoorde vandaag wel de rest van het verhaal (en dat was serieuze s**t zullen we maar zeggen....). Vandaag geen rode kruis kandidaten gespot, en dat tw ze wel door RWS op diverse lokaties geplaatst waren. Even een simpele conclusie dus..... het rode kruis volk werkt nu niet  ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #87 Gepost op: 30 december 2011, 00:37:47
Jij zeker of die lange.   >:D >:D

Sluit je mij nu uit? Jammer ... ik was het namelijk.


Gast

  • Gast
Reactie #88 Gepost op: 30 december 2011, 00:41:21
Ik reed net vanaf de A10 zuid de afrit Sloten op om bovenaan linksaf richting Sanquin te gaan, toen kwam er net een motor vanaf links die juist de A10 west opging, jij TmrDR?


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #89 Gepost op: 30 december 2011, 00:43:26
nee ik niet (helaas of gelukkig) maar hoorde vandaag wel de rest van het verhaal (en dat was serieuze s**t zullen we maar zeggen....). Vandaag geen rode kruis kandidaten gespot, en dat tw ze wel door RWS op diverse lokaties geplaatst waren. Even een simpele conclusie dus..... het rode kruis volk werkt nu niet   ;)

oeps net als lange ziek thuis, slijmbeursnogwat e050
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.