Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌

Auteur Topic: Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌  (gelezen 367226 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #90 Gepost op: 30 december 2011, 00:45:39
Ik reed net vanaf de A10 zuid de afrit Sloten op om bovenaan linksaf richting Sanquin te gaan, toen kwam er net een motor vanaf links die juist de A10 west opging, jij TmrDR?

 Als net zo'n 2-3 uur geleden is, zou dat best kunnen. Waren met twee motorrijders en die ander zat binnen vanwege het weer,  het watje  :D


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #91 Gepost op: 30 december 2011, 00:58:49
het watje  :D
hahahaha zal t m morgen zeggen  O0.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #92 Gepost op: 30 december 2011, 10:03:52
Sluit je mij nu uit? Jammer ... ik was het namelijk.

Sorry maar dacht dat jij een rustig en vredelievend persoon was met bloemen in je haar. Die alles oplost doormiddel van praten. Nee alle gekheid op een stokje goed gewerkt met elkaar.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #93 Gepost op: 30 december 2011, 13:02:28
Sorry maar dacht dat jij een rustig en vredelievend persoon was met bloemen in je haar. Die alles oplost doormiddel van praten. Nee alle gekheid op een stokje goed gewerkt met elkaar.

Toch jammer dat jij zo in eerste instantie denkt over het personeel van de DCIV. 1200 8)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #94 Gepost op: 30 december 2011, 14:00:25
@ TDMdR, Goed bezig  O0


WIS IM+

  • Iets met asfalt en witte strepen erop
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • IM is geweldige uitvinding
Reactie #95 Gepost op: 2 januari 2012, 15:21:33
Ik heb het van dichtbij mee gemaakt, maar het was i.d.d. wel echt vette Sh#t.... Wat een pannekoek was dat joh....

Maar goed, TDMdR en de 2 andere collega's petje af, strak gehandeld... RESPECT.!!!!!  8)
Multidiciplinair zorgen voor een goede afloop  *** Alle uitspraken op dit forum zijn mijn persoonlijke uitspraken en meningen. ***


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #96 Gepost op: 2 januari 2012, 15:36:18
Gisteren in een Duitse tourbus gezeten met een Poolse chauffeur. Serieus ik heb met afgrijzen zitten kijken. Ik denk dat we circa een kilometer lang over een rood afgekruisd wegvlak hebben gereden waarbij we 3 portalen zijn gepasseerd (1 pijl, 2 kruizen). Pas 100 meter voor de pijlwagen voegde hij toch uiteindelijk in. Het was een nogal 'gezellige' chauffeur vandaar dat ik niets ervan durfde te zeggen, maar wat een flapdrol.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #97 Gepost op: 2 januari 2012, 15:41:00
Gisteren in een Duitse tourbus gezeten met een Poolse chauffeur. Serieus ik heb met afgrijzen zitten kijken. Ik denk dat we circa een kilometer lang over een rood afgekruisd wegvlak hebben gereden waarbij we 3 portalen zijn gepasseerd (1 pijl, 2 kruizen). Pas 100 meter voor de pijlwagen voegde hij toch uiteindelijk in. Het was een nogal 'gezellige' chauffeur vandaar dat ik niets ervan durfde te zeggen, maar wat een flapdrol.

Zomaar een suggestie, maar had je geen hulp kunnen bellen in de vorm van een KLPD wagen?
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #98 Gepost op: 2 januari 2012, 15:52:28
Rood kruis massaal genegeerd

Holendrecht, 02-01-2012
Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft zaterdag 31 december 2011 tussen 11.43 en 12.17 uur
32 automobilisten bekeurd voor het negeren van het rode kruis.

 
Op de A2 ter hoogte van Holendrecht vond kort daarvoor op de verbindingsweg naar de A9 een aanrijding plaats
met een vrachtauto en een personenauto. Voor de afhandeling van dit ongeval was de rechter rijstrook afgekruist.
Ondanks dat men al drie rode kruizen was gepasseerd werd deze afsluiting massaal genegeerd.
Meerdere automobilisten kwamen hierbij zelfs bijna in botsing met de hulpverleningsvoertuigen die daar stilstonden.
De overtreders kunnen binnenkort een acceptgirokaart tegemoet zien met het oude sanctiebedrag van 180 euro.
Het tarief voor deze overtreding in 2012 is 220 euro. In beide gevallen wordt het bedrag verhoogd met 6 euro administratiekosten.
 
BRON: http://www.politie.nl/klpd/nieuws/voor_de_pers/120102roodkruismasaalgenegeerd.asp
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #99 Gepost op: 2 januari 2012, 17:42:17
Zomaar een suggestie, maar had je geen hulp kunnen bellen in de vorm van een KLPD wagen?

Zou best lachen zijn, in Duitsland (sorry had ik er niet bij gezegd). Maar anyhoe, een kilometer in een tourbus (uitgaande van 100 kilometer per uur) duurt toch maximaal 40 seconde ofzo, in een dusdanige tijd kan je echt geen politie bellen. Bovendien denk ik dat je medepassagiers je het niet in dank afneemt wanneer je de bus extra vertraging laat oplopen ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag