Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌

Auteur Topic: Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌  (gelezen 368583 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #70 Gepost op: 12 december 2011, 00:41:57
Zeker een vervelend stuk maar het is gelukkig allemaal goed gekomen en dat er dan wat file ontstaat dat is dan jammer.
Veiligheid voor alles tenslotte en ja 6 kegels is soms niet voldoende maar je kan moeilijk uit voorzorg met een aanhanger met
kegels op pad gaan tenslotte dat zou echt gekkenwerk worden.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #71 Gepost op: 12 december 2011, 00:42:47
Nog een mooie: A2 li 30,7 auto tegen een boom in de greppel. Bestuurder verklaard daar al 6 uur te liggen. Brandweer rijd, ambu rijd, trauma vliegt. 1 Rsa beschikbaar, WIS komt vanaf de afsluitdijk.
Voor de niet kenners: 2 rijstroken, 1 in/ uitvoegstrook en een vluchtstrook is de werkbare ruimte. Verkeer komt vanaf de A2 (Utrecht) en vanaf de verbindingsweg A10 binnenring-A2.

RSA als eerste ter plaatsen. Vent-off en 6 kegels om de uitvoegstrook en 1 rijstrook eruit te gooien. 1 rijstrook beschikbaar voor verkeer richting Centrum Amsterdam. Via meldkamer RWS snelheidsmaatregelen op de verbindingsweg en A2 + afkruisen 2e rijstrook A2 li.

Brandweer komt met 3 wagens, 2 ambu's ter plaatse. Chef van dienst Politie ter plaatse. Via Meldkamer RWS de verbindinsgweg A10-A2 eruit en A2 li eruit. Al het verkeer wordt omgeleid de A10 li op.

Wis ter plaatse  098uo (complimenten voor de snelheid en afstand) extra WIS op de VBW en A2li. Trauma gaat landen alle rijstroken fysiek geblokkeerd.  

Rode kruizen vanaf 32.2 incident op 30.7

Rara toverhoed: 6 staande houdingen rood kruis  >:( :-\ 98uiye Wie is mij instaat uit te leggen wat een automobilist er toe brengt om dat te doen??????
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #72 Gepost op: 12 december 2011, 01:00:50
Rara toverhoed: 6 staande houdingen rood kruis  >:( :-\ 98uiye Wie is mij instaat uit te leggen wat een automobilist er toe brengt om dat te doen??????
Hoeveel van de 6 hebben er gezegd "normaal kan ik hier altijd rechtdoor"?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #73 Gepost op: 12 december 2011, 01:04:19
hahaha helemaal 100% zeker weet ik het niet omdat ik zelf 4 van de 6 aan de kant had. Maar van mijn 4.... 2  e050
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #74 Gepost op: 12 december 2011, 01:04:35
Als jij de WIS zo enthausiast een compliment geef dan heeft hij er niet max 45 minuten over gereden gok ik zo want op die berekening kom ik namelijk uit vanaf Den Oever gerekend aan het eind van de Afsluitdijk. Dus zeker heel knap gedaan ja.

Ik kan je niet uitleggen helaas waarom men redelijk wat rode kruizen heeft genegeerd. Heb even geen zin om alle portalen op te zoeken maar het moeten er zeker 4 geweest zijn zo uit mijn hoofd alleen al op de A2 dan.

Wat ik meer vreemd vind is dat die bestuurder wist te vertellen dat hij er al 6 uur lag zeker omdat het tegenover de Esso is
en er stad in heel veel voertuigen per uur passeren op dat punt.
Als ik er gereden had dan had ik op zeker gestopt om te kijken waarom er een voertuig op zo'n vreemde manier bij ligt
maar ik ben wat dat aangaat toch een geval apart wat dit soort zaken aangaat.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #75 Gepost op: 12 december 2011, 01:04:58
oja en die andere 2?? ik had het niet gezien.......
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #76 Gepost op: 12 december 2011, 01:06:47
oja en die andere 2?? ik had het niet gezien.......
Ook altijd wel een leuke ja, naja heb je weer wat leuks om te vertellen bij de koffie  ;)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #77 Gepost op: 12 december 2011, 01:08:35
Als jij de WIS zo enthausiast een compliment geef dan heeft hij er niet max 45 minuten over gereden gok ik zo want op die berekening kom ik namelijk uit vanaf Den Oever gerekend aan het eind van de Afsluitdijk. Dus zeker heel knap gedaan ja.

Ik kan je niet uitleggen helaas waarom men redelijk wat rode kruizen heeft genegeerd. Heb even geen zin om alle portalen op te zoeken maar het moeten er zeker 4 geweest zijn zo uit mijn hoofd alleen al op de A2 dan.

Wat ik meer vreemd vind is dat die bestuurder wist te vertellen dat hij er al 6 uur lag zeker omdat het tegenover de Esso is
en er stad in heel veel voertuigen per uur passeren op dat punt.
Als ik er gereden had dan had ik op zeker gestopt om te kijken waarom er een voertuig op zo'n vreemde manier bij ligt
maar ik ben wat dat aangaat toch een geval apart wat dit soort zaken aangaat.

Niet dat ik het wil (!) maar in dit geval neem ik het wel een beetje op voor de bestuurder. Donkere auto, tussen twee bomen in het donker en half in een greppel. Die zie je niet als je met 100 voorbij rijdt.

in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #78 Gepost op: 12 december 2011, 01:08:39
Tja er rijden helaas meer gekker rond dan dat er vast zitten hé.
Maar begrijpen zal ik dat soort figuren nooit doen in ieder geval.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #79 Gepost op: 12 december 2011, 01:20:55
Niet dat ik het wil (!) maar in dit geval neem ik het wel een beetje op voor de bestuurder. Donkere auto, tussen twee bomen in het donker en half in een greppel. Die zie je niet als je met 100 voorbij rijdt.



Ik kan me er wel wat bij indenken zoals je het verteld maar toch wil het er bij op de een of andere manier niet in dat het
niemand 6 uur lang is opgevallen. Want als je daar 6 uur lang zo bij ligt en niemand ziet het vind ik best bizar.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen