Legitimatieplicht

Auteur Topic: Legitimatieplicht  (gelezen 20168 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #20 Gepost op: 2 januari 2005, 15:23:07
neeej dat ook weer niet  :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 2 januari 2005, 15:24:12
neeej dat ook weer niet  :P
maar wat zou je dan graag zien?


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #22 Gepost op: 2 januari 2005, 15:26:45

maar wat zou je dan graag zien?

Nou niet iedereen is gewend om z'n legitimatiebewijs mee te nemen dus kan me voorstellen dat veel mensen het nog vergeten maar aan de andere kant verplicht is verplicht
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #23 Gepost op: 2 januari 2005, 15:45:13
nou gelijk de 1e dag dat 't ingaat een boete geven >:(
Dat is juist om duidelijk te maken dat er serieus mee om gegaan wordt...als dat niet zou gebeuren wordt het het volgende item op het lijstje "gedoogbeleid"....en dat begint bij mij aardig vol te raken :-X
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #24 Gepost op: 2 januari 2005, 15:58:25
jah daar heb je gelijk in  ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Target77

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 2 januari 2005, 17:48:36


Nou niet iedereen is gewend op z'n legitimatiebewijs mee te nemen dus kan me voorstellen dat veel mensen het nog vergeten maar aan de andere kant verplicht is verplicht

Is helaas een harde leerschool, maar wel, naar mijn mening, de enige juiste  ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #26 Gepost op: 2 januari 2005, 18:04:26
Ben ik het mee eens.

Veel aandacht aan besteed in de verschillende media. Dus gewoon meenemen dat spul, dan kan er ook niets gebeuren.


Target77

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 2 januari 2005, 18:06:29
Maar begrijp ik goed dat het niet bij je dragen van een geldig legitimatiebewijs geen Mulder-feit is en dat het transactiebedrag bepaald wordt door de OvJ met een maximum van 2.250 euro??  ???


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #28 Gepost op: 2 januari 2005, 18:17:30
Ik wist niet beter dan dat het al een jaar of 3 verplicht is je legitimatiebewijs op zak te hebben,niet dus...!
Maar er mag blijkbaar niet zomaar om gevraagd worden,alleen maar als er een reden zoals een ongeval,overlast o.i.d voor is.
Maar als ik even naar de supermarkt loop,dan neem ik alleen m'n portemonee mee en blijft het rijbewijs/paspoort thuis achter in m'n tas,dus ook dan ben ik in overtreding....daar moet ik nog even over na gaan denken hoe ik dat dan ga doen!
  Ta


Target77

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 2 januari 2005, 18:22:03
Ik wist niet beter dan dat het al een jaar of 3 verplicht is je legitimatiebewijs op zak te hebben,niet dus...!
Maar er mag blijkbaar niet zomaar om gevraagd worden,alleen maar als er een reden zoals een ongeval,overlast o.i.d voor is.
Maar als ik even naar de supermarkt loop,dan neem ik alleen m'n portemonee mee en blijft het rijbewijs/paspoort thuis achter in m'n tas,dus ook dan ben ik in overtreding....daar moet ik nog even over na gaan denken hoe ik dat dan ga doen!

Hoef je niet over na te denken...gewoon meenemen dus  ;)