Ambulancevoertuigen uit Nederland

Auteur Topic: Ambulancevoertuigen uit Nederland  (gelezen 18137 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #120 Gepost op: 11 februari 2005, 20:21:44


DE ambu van Culemborg


Nick

  • Gast
Reactie #121 Gepost op: 11 februari 2005, 20:33:06
Ik vind hem er niet onaardig uitzien hoor.


Bart S

  • Gast
Reactie #122 Gepost op: 12 februari 2005, 12:28:58
Persoonlijk vind ik het ook een beetje "Duplo" eruitzien. De Visser uitvoering is inderdaad wat mooier, maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om zaken als functionaliteit en patienten comfort. Het is ook geen eerlijke test vind ik, want de wagen was helemaal leeg. Dus veergedrag en weggedrag zullen zeker nog veranderen als alle spullen en apparatuur zijn ingebouwd. Hij accelereerde wel als een beest (sneller als de Chevy, maar ja, hij was leeg) en het geluid was ook wel ok. Achterin had ik ook het idee dat hij iets kleiner is en ook voorin is het bij de benen wat krapper. Je zit wel wat lager, in een Chevy kijk ik tegen de donkergekleurde rand bovenaan het raam, en bij deze auto kijk ik daar onderdoor. Het veercomfort was niet slechter dan de Chevy, maar helaas ook niet beter. Maar nogmaals, ook dit zal veranderen als 'ie helemaal volgestouwd is.

Voor de liefhebbers nog twee kleine filmpjes. Ik heb ze gemaakt met m'n telefoon, het formaat is .3GP. Dat is af te spelen met de nieuwste Realplayer, en met de Nokia movieplayer. Hier kan je, als je goed kijkt, een beetje de zwaailampen en de wig/wag zien.
Filmpje 1
Filmpje 2

Groeten,

Bart