NOVA over wachtmeester Kmar Jeroen Severs

Auteur Topic: NOVA over wachtmeester Kmar Jeroen Severs  (gelezen 2730 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Gepost op: 4 januari 2005, 22:02:53
Straks na het Journaal in nova een reportage over de in Irak omgekomen Wmr Jeroen Severs,


-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2005, 22:03:06
Ik heb het slotje maar even verwijderd...

Christian


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2005, 22:05:15
Ik heb het gisteren nog gezien. Erg indrukwekkend.

Vooral het gesprek met zijn collega die naast hem zat tijdens de aanval.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #3 Gepost op: 6 januari 2005, 15:20:44
www.novatv.nl/index.cfm?FUSEACTION=videoaudio.details&LN=nl&REPORTAGE_ID=3136
staat ook online...zeer indrukwekkend...en komt dichtbij...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #4 Gepost op: 6 januari 2005, 18:40:43
Ik heb het ook gezien en weet je wat in mij opkomt? Als de gemeenteraad of hoe die daar ook heten, inderdaad wisten van deze aanslag, dan zou ik zeggen: Irak, het ga je goed, je bekijkt het maar! We hebben alles gedaan om jullie uit handen van die tiran te houden en als je de bevrijders (hoe je ze ook mag zien) alleen maar neer wilt knallen in een oneerlijk gevecht, zoek het dan zelf maar uit. Uiteraard kan dat niet, omdat er dan weer zo'n mafkees aan de macht komt, maar goed.

Christian


firemanr

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 6 januari 2005, 18:45:10
Ik heb het ook gezien en weet je wat in mij opkomt? Als de gemeenteraad of hoe die daar ook heten, inderdaad wisten van deze aanslag, dan zou ik zeggen: Irak, het ga je goed, je bekijkt het maar! We hebben alles gedaan om jullie uit handen van die tiran te houden en als je de bevrijders (hoe je ze ook mag zien) alleen maar neer wilt knallen in een oneerlijk gevecht, zoek het dan zelf maar uit. Uiteraard kan dat niet, omdat er dan weer zo'n mafkees aan de macht komt, maar goed.

Christian
Je kan er niet eeuwig blijven, Christian, eens zul je de teugels moeten laten vieren. Persoonlijk denk ik ook van : laat die militairen maar allemaal terugkomen naar hun gezinnetjes, want is dit nu de oplossing om voor te sterven????
Maar van de andere kant, wie ben ik? Ik zit lekker achter me compu en weet niet hoe het is in "the field". :-\