Verzakking / instortingsgevaar winkelcentrum het Loon - Heerlen 02-12-2011

Auteur Topic: Verzakking / instortingsgevaar winkelcentrum het Loon - Heerlen 02-12-2011  (gelezen 45128 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Over beweging gesproken, kwam dit linkje tegen

http://www.greenhood.nl/Heerlen/FlatSlideshow.php

Ik heb even naar het filmpje gekeken en een aantal referentiepunten bekeken maar ik kan niets ontdekken.
Ziet iemand een verschil?
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Nickvm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Ik heb even naar het filmpje gekeken en een aantal referentiepunten bekeken maar ik kan niets ontdekken.
Ziet iemand een verschil?

Ik zie het verschil ook niet, erg lastig te zien.


sylvester1986

  • Gast
Via www.hetloon.nl


Shoppingcenter 't Loon is op last van de gemeente Heerlen voor onbepaalde tijd gesloten.

De gemeente Heerlen heeft Shoppingcenter 't Loon per 1 december voor onbepaalde tijd gesloten. Een deel van de ondergrond van het winkelcentrum is instabiel. Daardoor neemt het inzakkingsgevaar toe voor een klein deel van het winkelcentrum. De rest van het winkelcentrum loopt geen gevaar. Indien echter het beschadigde deel inzakt, zal dat gepaard gaan met veel en hard geluid en grote stofvorming. Dit zou paniek kunnen veroorzaken bij bezoekers van het winkelcentrum, wat vervolgens tot onveilige situaties kan leiden.

Zowel gemeente als de winkeliers willen geen enkel risico nemen als het om de veiligheid van klanten en medewerkers gaat. Voor het hele complex is daarom de noodverordening van kracht. Dat betekent dat het gebied tussen Homerusstraat - Apollolaan (gedeeltelijk) - Antwerpseweg/N281 en Looierstraat (gedeeltelijk) verboden toegang is voor iedereen.

Indien u vragen heeft over de situatie, kunt u contact opnemen met de gemeente via telefoonnummer 045 - 560 5040.


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Ik zie het verschil ook niet, erg lastig te zien.
misschien moet je op die auto's letten bij de afzetting dankt dat hij dit bedoeld
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
één van die bewegende punten is volgens mij de vlag aan een mast.. (die midden achterin)
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
ja hoor, bij mij beweegt hij de hele tijd. Zowel regendruppels, als vlaggen, als het gespannen lint. vannacht reed er een politie auto in de afzetting.
Nu valt mij op dat in de voorste etalage al de hele ochtend de lampen flink aan het knipperen zijn!!! ???


patrickaap

  • Persfotograaf en redacteur bij GelreNieuws
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 428
    • Patrick Apenhorst Fotografie
Ligt het aan mij, of is de koepel bovenop het WC ook al kapot? Dit lijkt aan de rechterkant helemaal kapot te zijn, kan zijn dat ik het verkeerd zie...
Persfotograaf en webredacteur van onder andere de website http://www.gelrenieuws.nl/. Check ook mijn eigen website: https://apenhorst-fotografie.nl/


Ruben_Lichtenvoorde

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13

Nu valt mij op dat in de voorste etalage al de hele ochtend de lampen flink aan het knipperen zijn!!! ???

Dat zal te maken hebben met de refresh rate van de webcam, een beetje het zelfde effect wat je hebt als je met een camera het beeld van een "ouderwetse" televisie opneemt.


Nickvm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Hier een link van de zender L1 met alle feiten en nieuwe foto's

http://www.l1.nl/content/5484847/dossier_t_loon


Dimeg

  • Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
Zou de Wet Tegemoetkoming Schade niet opgestart kunnen worden om de gedupeerden te helpen?

Wettekst