Overname taken weginspecteur door commerciele bedrijven

Auteur Topic: Overname taken weginspecteur door commerciele bedrijven  (gelezen 25679 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #40 Gepost op: 7 februari 2012, 18:19:44
Dan kan het zijn dat ik je heus wel eens ben gepasseerd, rij vaak daar langs op weg naar randstad en vooral A27, zwaai even als je een polo van Trafficsupport ziet want in de kenteken zit de letters PVD (potverdorie, daar heb je Ewald)

 :D ;D ;D ik heb het kenteken 3-VLZ-48 want bij rws lopen de meeste(laatste nieuwe) gelijk op namelijk hihihihihihi,dus als ik alleen de drie letters doe dan blijf jij zwaaien 098uo 098uo 98uiye
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Ewald_TrafficS

  • beroepsverkeersregelaar traffic support
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #41 Gepost op: 7 februari 2012, 18:22:51
Ik doe de mijne ook in geheel...keek net ff op de lijst, ben niet de enigste met GVD, oftwel 14-GVD-3
Beroepsverkeersregelaar Project Coördinator Bhv,er Event Security Officer en amateur fotograaf


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #42 Gepost op: 7 februari 2012, 18:29:39
Ik doe de mijne ook in geheel...keek net ff op de lijst, ben niet de enigste met GVD, oftwel 14-GVD-3

Mmm, zou dit kenteken voor sommige mensen niet als kwetsend ervaren kunnen worden? Dacht dat ze dergelijke kentekens niet in de roulatie zouden brengen bij het RDW.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #43 Gepost op: 7 februari 2012, 19:52:45
Typfoutje ;) 14-gvd-3 bestaat niet en met 14-pvd-3 wel en dit is toevallig een polo   :D
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #44 Gepost op: 7 februari 2012, 20:01:22
Typfoutje ;) 14-gvd-3 bestaat niet en met 14-pvd-3 wel en dit is toevallig een polo   :D

Ok dan! Ik dacht al. Niet dat ik het kwetsend opvatte hoor. Maar het zou wel kwetsend kunnen zijn.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #45 Gepost op: 7 februari 2012, 20:02:29
Typfoutje ;) 14-gvd-3 bestaat niet en met 14-pvd-3 wel en dit is toevallig een polo   :D

Maar ga jij nu van zijn polo Plaats van Delict maken?
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Ewald_TrafficS

  • beroepsverkeersregelaar traffic support
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #46 Gepost op: 7 februari 2012, 20:23:01
Ships...verkeerde hahaha goed opgelet jongens
Beroepsverkeersregelaar Project Coördinator Bhv,er Event Security Officer en amateur fotograaf


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #47 Gepost op: 7 februari 2012, 21:17:17
14-Partij Van Doorgaan-3 ;D ;D ;D ;D 098uo 098uo
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Ewald_TrafficS

  • beroepsverkeersregelaar traffic support
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #48 Gepost op: 7 februari 2012, 23:08:41
En we gaan ook door! al is het -15 graden
Maar anyway we gaan wel erg Off Topic nu he... 98uiye

Even terugkomend op de titel rené, dacht je echt dat we het werk zouden overnemen van RWS?

als ik dat zelf zou willen, kom ik persoonlijk sollicteren bij RWS...hahaha (snap je wat ik daar mee bedoel)
Beroepsverkeersregelaar Project Coördinator Bhv,er Event Security Officer en amateur fotograaf


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #49 Gepost op: 7 februari 2012, 23:17:30
En we gaan ook door! al is het -15 graden
Maar anyway we gaan wel erg Off Topic nu he... 98uiye

Even terugkomend op de titel rené, dacht je echt dat we het werk zouden overnemen van RWS?

als ik dat zelf zou willen, kom ik persoonlijk sollicteren bij RWS...hahaha (snap je wat ik daar mee bedoel)

Respect hoor om met -15 buiten te staan. Hoe hou je jezelf eigenlijk warm dan? Krijg je goede thermokleding van de baas?
Ik weet het offtopic, maar je mag best je respect aan iemand blijken toch?
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.