kan het nog kleiner?

Auteur Topic: kan het nog kleiner?  (gelezen 3095 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #10 Gepost op: 8 januari 2005, 09:41:21
Die brandweersmart is ook de piketauto van Emmen (Dr)


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #11 Gepost op: 9 januari 2005, 19:10:56
Ik vind de brandweer BMW motor nog het mooiste!
  Ta


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #12 Gepost op: 16 januari 2005, 13:13:33
Die smart ziet er inderdaad scherp uit  8)


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #13 Gepost op: 16 januari 2005, 13:50:11
deze vondt ik op een introductie CD-Rom op de kazerne

Dat vind ik nou zonde van het geld. Volgens mij heeft dat geen enkele meerwaarde. Ik geloof dat ze deze ook nog hadden uitgerust met een IFEX. Daar heb ik ook nog niet het nut van gezien. Hij werd als snel interventievoertuig gebruikt.
In je eentje een brand aanpakken lijkt mij niet erg verstandig in het oogpunt van veiligheid. Ook kan je weinig uitrichten met je IFEX. De tijdswinst die je ermee behaalt lijkt mij zeer gering in verhouding tot slachkracht en druk
Brandwacht 1e klas + WVD


jwpots

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 16 januari 2005, 14:37:04
deze vondt ik op een introductie CD-Rom op de kazerne

Reactie van Firefly:

Dat vind ik nou zonde van het geld. Volgens mij heeft dat geen enkele meerwaarde. Ik geloof dat ze deze ook nog hadden uitgerust met een IFEX. Daar heb ik ook nog niet het nut van gezien. Hij werd als snel interventievoertuig gebruikt.
In je eentje een brand aanpakken lijkt mij niet erg verstandig in het oogpunt van veiligheid. Ook kan je weinig uitrichten met je IFEX. De tijdswinst die je ermee behaalt lijkt mij zeer gering in verhouding tot slachkracht en druk


Firefly, volgens mij heeft brandweer Maarssen deze BMW als proefobject aangeschaft tbv de A2 om zo vlugger langs de file bij een autobrand te kunnen komen.

Groet, Johan


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 16 januari 2005, 14:53:56
deze is echt goed

dit is wel wat voor bedrijfsbrandweer van aalsmeer
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #16 Gepost op: 16 januari 2005, 15:45:15
Reactie van Firefly:

Firefly, volgens mij heeft brandweer Maarssen deze BMW als proefobject aangeschaft tbv de A2 om zo vlugger langs de file bij een autobrand te kunnen komen.

Groet, Johan

Ok, een proefobject. Maar dan nog dan moeten men per jaar wel heel wat voertuigbranden krijgen daar. Anders staat deze meer stil. Ook vraag ik mij af of er zoveel tijdvoordeel mee gehaald wordt. (tenzij er geen vluchtstroken zijn).
De IFEX heeft mij nog niet weten te overtuigen. Ik heb al bverschillende keren ingezet zien worden bij autobranden, maar deze heeft hem toen nooit effectief uitgekregen. maar dat is een andere discussie.
Brandwacht 1e klas + WVD


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #17 Gepost op: 16 januari 2005, 16:18:25
Ok, een proefobject. Maar dan nog dan moeten men per jaar wel heel wat voertuigbranden krijgen daar. Anders staat deze meer stil. Ook vraag ik mij af of er zoveel tijdvoordeel mee gehaald wordt. (tenzij er geen vluchtstroken zijn).
De IFEX heeft mij nog niet weten te overtuigen. Ik heb al bverschillende keren ingezet zien worden bij autobranden, maar deze heeft hem toen nooit effectief uitgekregen. maar dat is een andere discussie.
Maar volgens mij is het in Maarssenook niet meer dan een proefobject geweest,hij staat nog wel op de voertuiglijst van hun site.Maar zetten ze hem niet of weinig in :-\