Meneer Adema waarom zet u zich zo af tegen alles wat van de reddingsbrigade is? Heeft u nare ervaringen gehad met bondsvletten?
Kunt u met uw eigen diepe V RIB ook door de ondergelopen straten van Limburg varen zonder uw materialen te beschadigen?
Lizzy
Lizzy, je vraag naar mijn persoonlijke motivatie.
Misschien lijkt het zo dat ik me afzet in alles wat Redned of reddingsbrigade, materialen zet. Maar als je goed oplet merk je dat dat eigenlijk niet zo is.
Ik zwengel op dit forum een discussie aan. niet om iemand aftezeiken, maar om met elkaar een toekomstvisie te delen.
Ja vind ik vind dat reddingsbrigades zich veel meer moet professionaliseren. Dat de verenigingstructuur niet de meest geschikte is. Dat er weinig Visie over hoe de reddingswereld er over 10 jaar uit moet zien. Dat mensen veranderingen eng vinden.
Toen ik drie jaar geleden riep dat elke reddingsbrigade aan de zuurstof en AED zou moeten hebben. Was de storm niet van de lucht, en nu. vind (bijna) iedereen dat eigenlijk zou moeten.
Ik denk dat een bepaald reddingsmiddel of technieken vele alternatieven zijn. En dat erg weinig voor het licht komt. Dit forum is voor mij een middel om die discussie telkens weer aan te slingeren.
En als je de discussies volgt die ik aanzwengel, zul je dat ook zien..
Ik schop soms ook heilige huisjes om ver. Maar eigenlijk vind ik toch vrij veel medestanders..
Ik heb de Chester nog niet over ondergelopen straten van limburg gevaren. Maar wel met andere boten over ondiepe en ondergelopen gebieden.
Maar Lizzy, mijn persoonlijk motivatie kan je verder beter via een mailtje aan me vragen.. Want ik vraag me af, waarom jij je nog niet aangemeld hebt voor dit forum om deze vraag aan me te stellen. Of kennen we je hier al ?