EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1

Auteur Topic: EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1  (gelezen 36755 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Gepost op: 30 december 2011, 23:05:07
De serie Het Politiebureau geeft in dertien afleveringen een afwisselend beeld van het werk van de politie in Ede.
Voetbalsupporters begeleiden, een winkeldief aanhouden of voorlichting geven op scholen:
het werk van een agent is geen dag hetzelfde.
We rijden mee met de noodhulpauto, volgen wijkagenten in de buurt en zijn aanwezig bij verschillende trainingen.
Maar niet alleen het politiewerk staat centraal. Ook de mens achter het uniform komt naar voren. Wat doet het bijvoorbeeld met je als je een bedreigende situatie meemaakt?
Het Politiebureau geeft een gezicht aan het uniform.

Vanaf 4 januari 2012 om 19:28 op Nederland 1.

http://www.eo.nl/programma/hetpolitiebureau/2011-2012/page/Het_Politiebureau/episode.esp?programs=12837076&episode=12837099


Ik weet dat de cameraploeg er al op een aantal bijzondere momenten bij geweest is. Ik ben heel benieuwd hoe het programma er uit komt te zien. De opnames zijn heel breed gedaan. Zowel in de noodhulp, als in de horecadienst, als bij ME trainingen en inzetten.


"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2012, 22:06:21
Op de site staat inmiddels een korte promo.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #2 Gepost op: 2 januari 2012, 22:56:08
Ik ben benieuwd! Ik vermoed in ieder geval wat meer diepgang dan bij Overtreders ;).
Senior GGP / Oost-Brabant


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3 Gepost op: 4 januari 2012, 16:08:38
Promo Het Politiebureau
Geüpload door Jacoline85 op 2 jan 2012
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #4 Gepost op: 4 januari 2012, 16:09:33
Ik ben benieuwd! Ik vermoed in ieder geval wat meer diepgang dan bij Overtreders ;).
Denk het ook. Omdat bij Overtreders je vaak ook Handhavers te zien kreeg. Als we de tekst en de intro moeten geloven zal dat bij deze serie niet het geval zijn  ;)
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #5 Gepost op: 4 januari 2012, 16:36:48
Ben heel benieuwd heb meerdere keren gezien dat ze aan het filmen waren bij een inzet in Ede e.o.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #6 Gepost op: 4 januari 2012, 19:56:06
Grappig programma om te zien. Wel erg kort en weinig diepgang. Veel korte stukjes door elkaar heen.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #7 Gepost op: 4 januari 2012, 20:08:18
Grappig programma om te zien. Wel erg kort en weinig diepgang. Veel korte stukjes door elkaar heen.

Hier sluit ik me aan. Naar aanleiding van het tekstje op de website had ik eerlijk gezegd meer verwacht. Bijvoorbeeld de huiselijk geweld zaak was een mooi moment geweest om kort iets over het huisverbod te melden. Of ze hadden wat kunnen vertellen over de rol van de wijkagent/ovd/hovj toen die gevolgd werden.
Senior GGP / Oost-Brabant


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #8 Gepost op: 5 januari 2012, 18:06:02
Ik mis ook een beetje het stukje over de persoon achter het uniform... :(
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #9 Gepost op: 6 januari 2012, 12:46:49
Ik mis ook een beetje het stukje over de persoon achter het uniform... :(
Dat is toch een robot?