EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1

Auteur Topic: EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1  (gelezen 36756 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #130 Gepost op: 27 oktober 2014, 22:24:29
Citaat van: Meneer link=msg=1304831 date=1414435173
Iemand enig idee of de afleveringen in Ede nog terug te kijken zijn? Op de NPO site zijn ze helaas niet meer beschikbaar, wellicht heeft iemand ze opgenomen?
Vond het een heel interessant en leerzaam programma, keek het voordat mijn opleiding begon. Zou het graag nog eens terug kijken om inzicht te krijgen hoe ze in andere regios werken  O0
Op Ytube kunnen tegenwoordig hele afleveringen ge-upload worden, ik zie er net een aantal tussen staan maar ik weet niet of het de afleveringen zijn die je bedoelt. bovenaan kan je bij ''filters'' voor lange filmpjes kiezen, daardoor komen de complete uitzendingen bovenaan te staan ;)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #131 Gepost op: 7 januari 2016, 14:58:21
Als het goed is gaan onderstaande video's over dit onderwerp hier. Helaas maar 5 afleveringen gevonden bij hun.
Zoekfunctie van YouTube laat er ook niet meer zien tot nu toe. Wel de vraag gesteld of ze er nog meer hebben.


! No longer available
het politiebureau Aflevering 1
Entertainment Zone Extra


! No longer available
Het Politiebureau aflevering 2
Entertainment Zone Extra

! No longer available
het politiebureau aflevering 3
Entertainment Zone Extra


! No longer available
het politiebureau aflevering 4
Entertainment Zone Extra


! No longer available
het politiebureau aflevering 5
Entertainment Zone Extra
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen