EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1

Auteur Topic: EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1  (gelezen 36920 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #30 Gepost op: 30 maart 2012, 02:13:35
We zijn nu een aantal afleveringen verder maar het is nog niet geworden wat ik er van verwacht had. Nu heeft een en ander er ook mee te maken dat er nog steeds gefilmd wordt en dus een en ander ook chronologisch uitgezonden wordt... en sommige weken zijn nu eenmaal wat rustiger dan andere.

Het is wel een veelzijdig beeld maar qua opbouw kunnen ze nog even in de leer bij Omroep Max. Verder is er weinig aandacht en uitleg over waarom er beslissingen genomen worden en wat de politie kan en mag.
Ik weet niet hoe DiNozzo er nu tegen aan kijkt maar ik vind de laatste paar afleveringen wel weer een stuk beter geworden dan de eerste. Want ze laten nu toch meer van de persoon achter het uniform zien.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #31 Gepost op: 4 april 2012, 15:38:54
Vanavond geen 'Het Politiebureau'. In plaats van 'Het Politiebureau' zal op die tijd 'Beatrix open Floriade' te zien zijn.  98uiye

Dit betekent dat volgende week voorlopig ook gelijk de laatste aflevering zal zijn.. Op de site is te lezen dat er 13 afleveringen zullen komen waarvan we er al 12 hebben gezien.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #32 Gepost op: 5 april 2012, 23:51:49
In de aflevering van 28 maart valt mij op dat er geen autogordels worden gedragen op het circuit ... Goed voorbeeld  e050
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #33 Gepost op: 17 juli 2012, 21:23:59
en nog verder off-topic, ze gaan het TV programma "het politiebureau" van de EO opnemen in Vlissingen.

Op de site van Het Politiebureau staat overigens dat het nieuwe seizoen beelden toont van het werk in Ede:
Citaat
Vanaf 3 september om 19.25 uur op Nederland 1 kunt u kijken naar een nieuw seizoen van de realityserie 'Het Politiebureau' waarin het afwisselende werk van de politie in Ede wordt getoond.
http://www.eo.nl/tv/hetpolitiebureau/
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #34 Gepost op: 17 juli 2012, 23:23:07
En ik hoorde van de wijkagent van Bennekom dat ze bezig zouden zijn met filmen in Gouda?!


HAP-14

  • Huisartsenchauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 169
Reactie #35 Gepost op: 18 juli 2012, 04:25:11
En ik hoorde van de wijkagent van Bennekom dat ze bezig zouden zijn met filmen in Gouda?!

Dit las ik in een ander topic, zulllen het gemengde afleveringen worden of is de locatie toch nog niet helemaal duidelijk?

en nog verder off-topic, ze gaan het TV programma "het politiebureau" van de EO opnemen in Vlissingen.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #36 Gepost op: 9 september 2012, 16:13:29
Op de site van Het Politiebureau staat inmiddels juiste informatie  O0

Citaat
Vanaf 26 september om 19.25 uur op Nederland 1 kunt u kijken naar een nieuw seizoen van de realityserie 'Het Politiebureau' waarin het afwisselende werk van de politie in Vlissingen wordt getoond.
http://www.eo.nl/tv/hetpolitiebureau/

Het is dus inderdaad Vlissingen  ;)
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


dam430

  • Aspirant politie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #37 Gepost op: 9 september 2012, 18:37:26
O0 Top dat de serie verder gaat.
Ik heb met intresse gekeken afgelopen seizoen over politie Ede (en omstreken).


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #38 Gepost op: 10 september 2012, 09:53:04
Super, kijk er nu al naar uit!
Zo zijn er vrij weinig TV programma's rondom politiewerkzaamheden en zo is er bijna iedere avond wel wat te kijken :)


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #39 Gepost op: 25 september 2012, 20:05:24
Reminder: Vanaf morgen (woensdag 26-9) begint het tweede seizoen van Het Politiebureau!
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.