EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1

Auteur Topic: EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1  (gelezen 37033 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #50 Gepost op: 13 oktober 2012, 13:18:22
Ben ik met je eens Maxx, er wordt soms veel te lang stilgestaan bij een onderwerp wat m.i. niet zo interessant is. Ze kunnen beter wat minder uitzendingen maken, met wat meer 'actie', dan meer uitzendingen die soms langdradig zijn.
Ik geloof dat ze bijvoorbeeld op horeca-nachten niet zijn meegeweest om te filmen, daar gebeuren juist de interessante dingen.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
Reactie #51 Gepost op: 13 oktober 2012, 13:29:29
voor actie moet je bij rtl4/sbs6 zijn vindt ik.
juist dat je niet teveel spectaculaire zaken hebt boeit mij meer dan steeds van actie naar actie springen.
eens laten zien wat het voor gevolgen voor de betreffende agent heeft als je een verdwaald(?) kind treft...
geeft toch een heel andere kijk op het politiewerk dan de jongedame van aflevering 1 geloof ik, die bij het muzeeum op de nieuwendijk een grote mond opzet. dat is een beeld dat iedereen wel heeft denk ik.. het aanhouden van mensen. Juist de nadruk op de andere zaken maakt het voor mij persoonlijk toch interessanter.
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #52 Gepost op: 13 oktober 2012, 14:59:06
Heb je ook gelijk in, maar ben bang dat dat niet veel kijkers trekt. Het stukje met het kindje hoort er zeker in, is erg interessant en idd een andere kijk op ons werk. Maar soms blijven ze naar mijn mening iets te lang stilstaan bij een bepaald item (actie of geen actie) waardoor het erg langdradig wordt. Dat is een beetje wat ik bedoel.

Verder vind ik het een top programma, ons werk is niet altijd vechten, rennen en vliegen  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #53 Gepost op: 17 oktober 2012, 19:53:42
Leuke aflevering vandaag  O0

Ben ik met je eens Maxx, er wordt soms veel te lang stilgestaan bij een onderwerp wat m.i. niet zo interessant is. Ze kunnen beter wat minder uitzendingen maken, met wat meer 'actie', dan meer uitzendingen die soms langdradig zijn.
Ik geloof dat ze bijvoorbeeld op horeca-nachten niet zijn meegeweest om te filmen, daar gebeuren juist de interessante dingen.
Vandaag wel een stukje vanuit een horeca nacht
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #54 Gepost op: 19 november 2012, 19:24:13
Het Politiebureau - 14-11-2012 - Boete niet dragen gordel - Man flipt helemaal!

Het Politiebureau - 14-11-2012 - Boete niet dragen gordel - Turk flipt helemaal!
Published on Nov 16, 2012 by bajamunib1
Samen sterk in de hulpverlening!


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #55 Gepost op: 19 november 2012, 19:36:16
Ook al te zien in het De politie op YouTube topic  O0

Het Politiebureau - 14-11-2012 - Boete niet dragen gordel

Drugs of psychotisch/paranoïde? Of 'gewoon' ernstig asociaal. Hij doet m.i. zo idioot dat ik mij in eerste instantie afvroeg of het geen acteur betrof.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #56 Gepost op: 19 november 2012, 19:40:42
Verder vind ik het een top programma, ons werk is niet altijd vechten, rennen en vliegen  O0

Kijk, en dat vind ik nou wel goed aan deze serie. Ook het politiewerk is niet altijd spektakel.
Van mijn vak wordt dat ook wel eens gedacht; altijd maar erge dingen meemaken, ongevallen, reanimaties etc.
Tuurlijk, het komt voor maar driekwart van ons werk is toch niet echt spektaculair te noemen!

Ze hebben al meerdere keren met de camera voor mijn snuffert gestaan maar tot nu toe ben ik de dans ontsprongen.
Misschien maar beter ook  :D
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #57 Gepost op: 21 november 2012, 17:43:37
Vanavond 9de aflevering Het Politiebureau

http://www.politie.nl/nieuws/2012/november/21/08-2012-11-21-uitzending-het-poliiebureau.html
Laatste update: 21-11-2012 | 14:05



Zeeland - Vanavond is er weer een nieuwe aflevering te zien van de realityserie 'Het Politiebureau' waarin het afwisselende werk van de politie in Vlissingen wordt getoond.

Ditmaal is er o.a. een heftige achtervolging van een motorrijder te zien. Twee politie-auto's zetten een spannende achtervolging van een motorrijder in. Met gevaar voor eigen leven springt Petra uit een rijdende auto om de motorrijder te pakken.

Zie voor oude afleveringen www.eo.nl
Samen sterk in de hulpverlening!


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #58 Gepost op: 21 november 2012, 20:41:02
Hmm, heb net de aflevering gekeken, maar is het keihard afspelen van muziek om te voorkomen dat beide verdachten met elkaar kunnen praten wel helemaal rechtmatig? (mompelt iets over rechten van de mens etc.)   e050

terugkijken kan hier: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1307112
vanaf 10 min 25 sec. Misschien kan Vincent daar wat over zeggen?
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #59 Gepost op: 21 november 2012, 20:43:30
Ik weet dat het op meerdere locaties gebeurd in elk geval...