EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1

Auteur Topic: EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1  (gelezen 37187 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #70 Gepost op: 5 december 2012, 20:17:16
Volgensmij nog niet, weet ook niet waarom het niet op tv was. Ze zijn iig nog steeds opnames aan het maken, dus wellicht komt de volgende serie ook vanuit Vlissingen!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
Reactie #71 Gepost op: 9 december 2012, 16:48:42
Citaat van: @politiezld
Vanavond geen uitzending van Het Politiebureau. Vanwege grote succes is er een nieuwe serie in de maak die vanaf januari wordt uitgezonden.
Dit was een van de tweets van @politiezld op 5 december....
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #72 Gepost op: 9 december 2012, 17:17:55
Op uitzendinggemist.nl zijn 10 afleveringen van dit seizoen geplaatst. Het vorige seizoen had volgens de omschrijving 13 aflevering. Hopelijk kunnen we dus nog drie afleveringen verwachten de komende weken.
Senior GGP / Oost-Brabant


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #73 Gepost op: 10 december 2012, 19:58:12
Zie de post van Ludovicus.
Er komt dus een tweede deel vanaf januari. Nu in ieder geval niet meer, ik zie in de gids een ander programma staan.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #74 Gepost op: 19 december 2012, 22:44:00
Nou, volgend seizoen krijgt door een paar idioten in ieder geval een heftige aflevering  ::). Hopelijk vallen verwondingen bij de betrokkenen mee!

Citaat
Agenten en TV ploeg aangevallen en mishandeld tijdens opname voor TV programma "het Politiebureau", 2 agenten gewond in Vlissingen

Vlissingen - In de wijk Westerzicht in Vlissingen raakten woensdagmiddag, even na 15.30 uur, twee agenten gewond bij een handgemeen.

Filmploeg
De politie kwam na een melding bij een woning, ook de filmploeg van de E.O. kwam daar ter plaatse. Deze filmploeg maakt al geruime tijd opnamen van de Vlissingse politie voor de serie 'Het Politiebureau'. Eén van de betrokkenen, een 45-jarige Vlissingse vrouw, die niet wilde dat er werd gefilmd, belaagde de filmploeg, waarop een van de agenten de vrouw in bedwang hield

Vuistslagen voor agenten
Deze agent werd daarop aangevallen door een andere betrokkene, een 25 jarige Vlissingse man. De agent kreeg enkele vuistslagen in het gezicht. Hij moest de vrouw loslaten en een andere agent schoot hem te hulp. Ook deze agent kreeg van de 25-jarige man enkele vuistslagen toegediend. De 25-jarige ging er, ondanks dat er door de agenten pepperspray gebruikt werd, vandoor. Hij werd omstreeks 15.50 uur op de Weyevlietweg aangehouden. De twee agenten zullen zich met het opgelopen letsel onder doktersbehandeling stellen.

Vrouw op het dak
De vrouw zag intussen kans op om het dak van haar woning te klimmen waar zij de dakpannen lostrok en naar beneden gooide. Na lang praten door de politie kwam zij uiteindelijk naar beneden en zij werd, in haar woning, aangehouden. De man en de vrouw zijn allebei in verzekering gesteld.

Wijk afgezet
Vanwege het incident werd een deel van de wijk Westerzicht afgezet. Er kwam een ambulance ter plaatse, de brandweer kwam met een ladderwagen en de Mobiele Eenheid, die daar in de buurt was, kwam eveneens ter plekke.
Bron: http://www.geweldtegenpolitie.nl/2012/12/agenten-aangevallen-en-mishandeld.html
Senior GGP / Oost-Brabant


Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
Reactie #75 Gepost op: 20 december 2012, 07:30:53
Nou, volgend seizoen krijgt door een paar idioten in ieder geval een heftige aflevering  ::). Hopelijk vallen verwondingen bij de betrokkenen mee!
Bron: http://www.geweldtegenpolitie.nl/2012/12/agenten-aangevallen-en-mishandeld.html
lijkt me inderdaad eeen vrij heftige uitzending worden als dit inderdaad de uitzending haalt :)
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=21299
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #76 Gepost op: 20 december 2012, 19:23:39
In de PZC van vandaag staat dat beelden die men maakt uitsluitend uitgezonden worden indien de gefilmden daarvoor toestemming geven. Ik snap hier weinig van, want ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die toestemming geven om op tv te komen terwijl ze worden opgepakt, maargoed we zullen zien.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #77 Gepost op: 21 december 2012, 13:29:13
Normaal gesproken worden de mensen alleen herkenbaar in beeld gebracht indien ze hier toestemming voor geven, het filmen gebeurd immers op de openbare weg en is toegestaan. Wellicht dat ze dit bedoelen, of de EO moet zo netjes zijn en alleen mensen die toestemming geven daadwerkelijk uit gaan zenden.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


attatae

  • Generalist GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #78 Gepost op: 9 januari 2013, 15:40:00
Vanavond begint het weer. 19:30 Nederland 1


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #79 Gepost op: 9 januari 2013, 16:09:57
Vanavond begint het weer. 19:30 Nederland 1

Mooi! En het is een nieuw seizoen, dus het zijn weer nieuwe beelden!
Senior GGP / Oost-Brabant