Financiële problemen Medi-Expresse?

Auteur Topic: Financiële problemen Medi-Expresse?  (gelezen 33428 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

V-V

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #40 Gepost op: 13 januari 2012, 15:41:16
Is er al bekend wat de huisartsenposten van Medi-Expresse gaan doen?

Neem aan dat het voor de chauffeurs belangrijk is dat er zo snel mogelijk een beslissing wordt genomen.


Defflynn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #41 Gepost op: 13 januari 2012, 16:11:37
Kan alleen voor Den Haag met 100% zekerheid spreken. Die worden door de SMASH zelf in dienst genomen. Lelystad waren in onderhandeling met Meditax. Venlo onbekent. Brabant/Midden NL gingen al naar Meditax. Zeeland is ook onbekent. Zoals RuudF al aangaf is de kans nihil dat de posten nog in zee gaan met Tromp.

Leuk gerucht : de Bentley blijkt in beslag te zijn genomen aangezien deze bij Hessing vandaan komt.


RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 576
Reactie #42 Gepost op: 13 januari 2012, 16:25:16
Ik hoop voor de chauffeurs dat de posten snel besluiten om hen rechtstreeks in dienst te nemen, dan is tenminste deze nare tijd voor hen snel voorbij.

Ruud


V-V

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #43 Gepost op: 13 januari 2012, 17:22:11
Is jammer dat Smash tot nu toe de enige post is die de chauffeurs zelf in dienst nemen.

Posten van 't Hellegat waren ook van medi-expresse als het goed is, daar is ook nog niets over bekend?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #44 Gepost op: 14 januari 2012, 12:01:48
Dat smash de chauffeurs in dienst neemt is volgens mij ook makkelijker dan voor de andere posten, omdat smash de auto's niet van medi expresse betrekt, maar van het witte kruis.
greetz,  Enrique


Defflynn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #45 Gepost op: 14 januari 2012, 20:45:25
Dat smash de chauffeurs in dienst neemt is volgens mij ook makkelijker dan voor de andere posten, omdat smash de auto's niet van medi expresse betrekt, maar van het witte kruis.

Witte kruis heeft er niks mee te maken. de auto's zijn geleased door MEX en staan ook op hun naam. De auto's cq contracten zullen dan ook naar alle waarschijnlijkheid door de SMASH worden overgenomen.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #46 Gepost op: 15 januari 2012, 02:12:52
Witte kruis heeft er niks mee te maken. de auto's zijn geleased door MEX en staan ook op hun naam. De auto's cq contracten zullen dan ook naar alle waarschijnlijkheid door de SMASH worden overgenomen.
Aha, helder, dank! Zou zweren dat ik er Witte Kruis op had zien staan, maar bij nader inzien was dat volgens mij HAP Westland en niet SMASH... nou goed, het is laat  :-\
greetz,  Enrique


prutser

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #47 Gepost op: 15 januari 2012, 17:35:17
Nu was Medi Expresse toch al erg beroerd in communiceren, nu zal het nog beroerder worden.
De fax en telefoon van kantoor werken niet meer..... Zou het pandje aan de Kobaltstraat al leeggehaald zijn?


V-V

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #48 Gepost op: 15 januari 2012, 19:39:50
Nou ben benieuwd of de lease maatschappij jullie HAP voertuigen ook niet komt ophalen.......


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #49 Gepost op: 15 januari 2012, 20:31:11
Op de kobaltstraat heb ik al een paar weken geen opvallende medi expresse voertuigen meer zien staan in elk geval.
greetz,  Enrique