De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1

Auteur Topic: De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1  (gelezen 14063 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Vanaf vandaag start omroep Max met een 10 delige serie over schiphol.
Hier worden diverse medewerkers gevolgd in hun dagelijkse werkzaamheden.
De uitzendingen zijn elke dinsdag om 19.25 met op woensdag de herhaling om 12.15.

In aflevering 1 onder andere een reanimatie en een plofhond.

Website


Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2012, 19:54:50
Heel mooi gemaakt deze aflevering ik had echt het gevoel dat je zelf meeloopt tijdens alles wat er gebeurd.
Echt geen seconde afgeleid door wat dan ook.
Ik hoop dat alle afleveringen van deze kwaliteit zijn en het mag van mij wel 1 uur duren.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2012, 21:04:59
Hier worden diverse medewerkers gevolgd in hun dagelijkse werkzaamheden.

Zien we jou toevallig ook nog terug op tv?  :D
Senior GGP / Oost-Brabant


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2012, 21:45:51
Wel leuk om een keertje achter de schermen te kijken van takken van sport die ik zelf ook
nog niet eerder heb gezien. Al moet ik zeggen dat die hondegeleider een bekend gezicht is.

Zien we jou toevallig ook nog terug op tv?  :D
Zelf ben ik niet gevolgd en collega's van mij ook niet (opzich een gemiste kans maar heb hoop
voor seizoen 2) maar een cameo is natuurlijk zo gemaakt op schiphol.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2012, 22:53:02
Ik vond het een leuk programma. Ik heb alleen een vraagje.. De mensen van de hondenbrigade krijgen een melding als ze net in de kantine zitten. Dan rukken ze uit en daar waar het busje stond staan ook allemaal KMar voertuigen. Weet iemand of je daar in de buurt kan komen. Aan de ene kant lijkt me niet dat je daar kan komen, maar er staan daar vlakbij wel allemaal auto's in een parkeergarage...


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2012, 23:27:52
Ik vond het een leuk programma. Ik heb alleen een vraagje.. De mensen van de hondenbrigade krijgen een melding als ze net in de kantine zitten. Dan rukken ze uit en daar waar het busje stond staan ook allemaal KMar voertuigen. Weet iemand of je daar in de buurt kan komen. Aan de ene kant lijkt me niet dat je daar kan komen, maar er staan daar vlakbij wel allemaal auto's in een parkeergarage...
Je hebt diverse locaties op schiphol waar de Kmar hun auto's kunnen parkeren. Een aantal zijn niet bereikbaar voor derde (ik ken er zo uit mijn hoofd 3 afgesloten locaties) en een aantal die zijn wel bereikbaar door derde. De 2 bekendste zijn bij de vertrekpassage (daar is een strook enkel voor bestemmingsverkeer (Douane, Kmar, taxi, CD, Valetparking), en de andere zijn de parkeerplekken bij de backoffice (dat was ook de kantine waar ze zaten). Als je in het Kmar voertuigen topic kijk zie je ook diverse foto's van die locaties.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #7 Gepost op: 3 januari 2012, 23:34:08
Heb ze nog niet voorbij zien komen op het werk. Iemand enig idee wanneer dit allemaal is opgenomen ?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #8 Gepost op: 3 januari 2012, 23:49:30
Heb ze nog niet voorbij zien komen op het werk. Iemand enig idee wanneer dit allemaal is opgenomen ?
Weet niet wanneer, maar aan het beeld voor volgende week te zien was het in december. Toen stond namelijk
de schaatbaan op het Jan Daelaart plein.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #9 Gepost op: 3 januari 2012, 23:52:12
Weet niet wanneer, maar aan het beeld voor volgende week te zien was het in december. Toen stond namelijk
de schaatbaan op het Jan Daelaart plein.

Thanks Customs  ;)