De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1

Auteur Topic: De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1  (gelezen 14056 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

guest6532

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 5 januari 2012, 20:06:33
O0 100 punten. De NATO spelling maakt het voor de werknemers op schiphol duidelijk waar men heen moet. Voor passagiers
worden gewoon de letters gebruikt omdat die over het algemeen niet gewend zijn met de NATO.

Ik betrap mezelf er ook op inderdaad dat ik in NATO-jargon praat. Meestal als ik een boarding pass zie liggen op tafel waarna ik die ff bij de gate breng. Het is altijd goed gegaan  ;D
Passagiers met Engels als moederstaal zijn er nog relatief bekend mee. Maar probeer het niet bij Italianen.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #21 Gepost op: 11 januari 2012, 18:52:43
En aflevering 2 is terug te kijken hier:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1232657
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #22 Gepost op: 17 januari 2012, 21:33:11
En de nieuwste aflevering is ook alweer terug te kijken
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1234524

Gister nog gebabbeld met een collega van de Kmar over de serie. Hij mocht een kwartier lang op de motor rondjes rijden om een beetje
leuk beeld te schieten. Ja je moet toch iets over hebben he om goed voor de dag te komen  ;D ;).
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #23 Gepost op: 17 januari 2012, 22:56:55
het valt me wel op dat er raar geblurd word...
De taxichauffeur zelf wel, maar zijn bedrijf niet.
KLM logo's op de staart van vliegtuigen wel, maar van Alitalia weer niet  e050

Maar verder echt een leuk programma! Leuk om het zo eens te zien 0098


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #24 Gepost op: 17 januari 2012, 22:58:43
En de nieuwste aflevering is ook alweer terug te kijken
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1234524

Gister nog gebabbeld met een collega van de Kmar over de serie. Hij mocht een kwartier lang op de motor rondjes rijden om een beetje
leuk beeld te schieten. Ja je moet toch iets over hebben he om goed voor de dag te komen  ;D ;).

Helaas, ik krijg steeds vaker bij dit soort dingen te zien dat de verbinding met de server mislukt is...zijn er meer die er last van hebben? :-\
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #25 Gepost op: 18 januari 2012, 07:09:01
KLM logo's op de staart van vliegtuigen wel, maar van Alitalia weer niet  e050
En de KLM logo op de romp word weer niet geblured. Ag je moet het wel een beetje
grappig houden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #26 Gepost op: 1 februari 2012, 20:29:47
Moet zeggen dat ik het een erg interessant programma vind! Leuk en afwisselend in elkaar gezet, qua opbouw erg gelijkend op Politie te paard dat ook van Omroep Max is.

Overigens, volgende week een kijkje bij de douane. Ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat, ken alleen de beelden van de douane van Australië/Nieuw Zeeland op tv!


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #27 Gepost op: 1 februari 2012, 20:34:30
Helaas, ik krijg steeds vaker bij dit soort dingen te zien dat de verbinding met de server mislukt is...zijn er meer die er last van hebben? :-\

Ben er intussen achter dat het te maken heeft met de Silverlight viewer, die werkt bij mij dus niet.

AL aardig inhaalslag gemaakt met programma's die ik nog wilde zien  098uo
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #28 Gepost op: 1 februari 2012, 22:04:25
Moet zeggen dat ik het een erg interessant programma vind! Leuk en afwisselend in elkaar gezet, qua opbouw erg gelijkend op Politie te paard dat ook van Omroep Max is.

Ik sluit me hier helemaal bij aan Frank. Ben dan wel geen 50+ (nog niet eens op de helft  ;)), maar Omroep Max heeft met die twee programma's mij zeker weten te boeien!
'Het Politiebureau' van de EO is ook best aardig, maar Omroep Max steekt er toch echt bovenuit!
Senior GGP / Oost-Brabant


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #29 Gepost op: 1 februari 2012, 22:17:39
Ik kijk ook elke week met veel plezier en zonder afleiding van wat dan ook naar De Luchthaven en het is inderdaad net
zo goed gemaakt als Politie te paard. Nog even en ik ga fan worden van omroep Max  098uo  98uiye

Wat dat aangaat kan de EO en ook andere omroepen nog wat leren van zo'n jonge omroep als omroep Max.
Want voor Het Politiebureau maak ik geen tijd die kijk ik wel via uitzendinggemist terug vind het niet boeiend genoeg om
gelijk te kijken. Vindt ook het personeel soft en irritant overkomen ( o.a. die wijkagent ) wat wordt gevolgd.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen