De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1

Auteur Topic: De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1  (gelezen 14077 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #30 Gepost op: 2 februari 2012, 01:16:11
Overigens, volgende week een kijkje bij de douane. Ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat, ken alleen de beelden van de douane van Australië/Nieuw Zeeland op tv!
Keek er wel van op toen ik jou opmerking zag (had de aflevering nog niet gezien) aangezien er bij ons expliciet was gecommuniceerd dat
de douane er niet in voor kwam.

Ik ga heel verwachtingsvol kijken wat ze ervan maken (zal in ieder geval over FFW gaan). Vond het trouwens wel appart van de oude
terminal op Oost. Ben er toch al wel een paar keer langs gereden maar die lichten zijn me nog nooit opgevallen. Maar ja het beveiligingsbedrijf
wat er bij stond dat heeft een controlepost op een paar honderd meter afstand en open zicht er op.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #31 Gepost op: 2 februari 2012, 01:18:54
Ik ga heel verwachtingsvol kijken wat ze ervan maken (zal in ieder geval over FFW gaan).

Customs voor de niet Douane mensen waar staat de afkorting FFW voor bij jullie onderdeel ?
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #32 Gepost op: 2 februari 2012, 01:19:56
Customs voor de niet Douane mensen waar staat de afkorting FFW voor bij jullie onderdeel ?
Excuus, FFW staat voor Flora en FaunaWet.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #33 Gepost op: 2 februari 2012, 01:20:56
Dank voor je snelle uitleg Customs  O0  O0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #34 Gepost op: 8 februari 2012, 18:20:09
Bleek dat de promo niet helemaal correct was vorige week, want het ging gewoon om een gevalletje invoerrechten. En natuurlijk kwam ook de expert in beeld. Begin me wel steeds meer te ergeren aan de AOM, loopt ze te klagen dat er te laat begonnen is met het werken aan de band
terwijl ze zelf het verkeerde nummer door geeft. En je ziet op beeld dat de klok net voor 10.00 uur staat op het moment dat ze weer bij de
band staat. Dat betekend dat (het zou allemaal gaan lopen vanaf 9 uur) dat de mensen 2 uur hebben om van C naar de kop van E te gaan.
Nu doe ik dat binnen 15 min als ik langzaam loop dus dat moet een andere toch wel zeker binnen een half uur kunnen doen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #35 Gepost op: 8 februari 2012, 18:50:57
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1238596

De LuchtHaven
Opmerkelijke vondst & een concert
Uitgezonden: di 7 feb 2012, 19:25   


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #36 Gepost op: 10 februari 2012, 12:20:08
Net even de laatste aflevering gekeken. Man, wat is dat Schiphol toch een machtige omgeving.
Lijkt me super om daar een aantal jaren te mogen werken!
Senior GGP / Oost-Brabant


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #37 Gepost op: 15 februari 2012, 22:38:17
De laatste aflevering waarbij er word meegelopen met de autority, douane (met 3 verschillende controles), en de infobalie

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1240288

Jammer dat het maar kort in beeld komt maar bij de schorpioen daar word een zogenaamde vraagbaak geraadpleegd die op bepaalde wetgeving (in dit geval dus Flora en FaunaWet) extra opleiding heeft gehad. Volgende week komt de medische dienst van schiphol in beeld.

En Nick, het is zeker een leuke omgeving om te werken. Maar elke stad/locatie heeft zo zijn leuke punten.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #38 Gepost op: 29 februari 2012, 20:35:20
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242139

De jongste aflevering, met een aantal mooie beelden van schiphol in de sneeuw. Kwam me allemaal erg bekend voor.

Volgende week een bekende ambu broeder (kwam deze maandag in het echt tegen tijdens een melding) en een onwelmelding in de buurt van onze 100% controle locatie. Heb deze dame niet gezien dus het was niet de melding waar ik bij was.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #39 Gepost op: 4 maart 2012, 00:32:05
Hoeveel AOM's zijn er op schiphol ?
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen